Aroma cafelei Nescafe dainuieste de acum 75 de ani
Inovatii pentru sisteme de cafea
Istoria Nestle a stat mereu sub semnul inovatiei, iar lansarea NESCAFE Dolce Gusto in Elvetia, Germania si Marea Britanie in 2006 si in Spania un an mai tarziu a reprezentat un pas important.
Sistemul de “coffee shop la tine acasa” este unul extrem de complex, avand capacitatea de a face trecerea de la bauturi calde la sortimente reci. Capsule de NESCAFE, Nestea si Nesquik sunt disponibile pentru cele cinci modele de aparate Dolce Gusto: Melody, Circolo, Piccolo, Fontana si Creativa.
Doi ani mai tarziu, in 2008, sistemul Nescafe Barista, disponibil exclusiv in Japonia, a fost dezvoltat ca singurul sistem pentru uz casnic individual care prepara sortimente pe baza de cafea solubila.
Nestle Professional, divizia companiei pentru clientii din HORECA s-a bucurat, de asemenea, de inovatii constante, oferind trei game de sisteme pentru prepararea bauturilor calde: Nescafe Alegria, Nescafe Milano si Viaggi Nescafe.
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- 15 ani de evoluție în fashion & lifestyle și inspirație pentru comunitatea Băneasa Shopping City
- Măreția lui Gheorghe Zamfir într-un spectacol aniversar de excepție
- Femeia care îi este sprijin necondiționat lui Robbie Williams. Cum l-a ajutat soția lui să renunțe la alcool și droguri
Sistemele Nestle Professional pot fi gasite astazi in peste 400.000 de locatii in intreaga lume, peste 175 de cani de cafea fiind consumate pe secunda, la nivel global.
Cea mai noua inovatie vine din partea Nescafe Milano Lounge, care aduce in prim plan sistemele de preparare a cafelei, on-the-go, cu self-service.
Planul NESCAFE
Nestle a inovat, de asemenea si in abordarea unor probleme precum agricultura, productia si consumul responsabil, ca etape ale procesului de aprovizionare.
In 2010, compania a lansat Planul NESCAFE in Mexic. Acest program face parte din investitia de 500 milioane de franci elvetieni in proiecte destinate plantatiilor de cafea, ce se vor desfasura pana in 2020.
Planul include un set de obiective globale de optimizare a lantului de aprovizionare Nestle, incluzand cresterea tranzactiilor directe, alaturi de programe de asistenta tehnica pentru cultivatorii plantatiilor de cafea.
Prin intermediul planului NESCAFE, compania intentioneaza sa achizitioneze peste 180.000 de tone de cafea solubila de la 170.000 de cultivatori pana in 2015.