comunicat de presa

Păr hidratat, sănătos și ușor de pieptănat? Se poate!

Legendele se nasc sau sunt create? Pentru a afla raspunsul la aceasta intrebare, Heineken® propune un experiment curajos, care face parte din cea mai recenta campanie globala, Voyage.

Campania isi propune sa afle de pot face oamenii atunci cand sunt scosi din cotidian si abandonati in marele necunoscut. Imagineaza-ti! Esti o persoana foarte sociabila si sigura pe sine. Esti selectat sa pornesti intr-o aventura legendara - ceva ce n-ai mai experimentat pana acum.

Dar te trezesti in salbaticia dezolanta a Alaskai – singur printre ghetari, avand la tine doar un colac de salvare, un costum si un bilet de avion inapoi spre casa, in conditiile in care aeroportul este la sute de kilometri departare.

Aceasta este Voyage, cea mai recenta campanie a brandului Heineken®, prin care diferite persoane sunt abandonate in cele mai indepartate colturi ale lumii, avand cu ei doar minimul de provizii si cateva indicatii de baza. Rezultatul este ‘Dropped’ – o serie de episoade de aventura bazate pe experientele de calatorie, legendare, traite de acesti exploratori si oferite de Heineken.

Voyage este cea de-a cincea editie a platformei Heineken Legends, o campanie integrata care va fi comunicata pe diverse medii precum TV si online.

Consumatorii vor putea avea o experienta interactiva prin intermediul canalului YouTube Heineken® Dropped. Aici vor urmari fiecare calatorie ‘Dropped’, vor avea acces la continut de tip documentar si vor putea contribui cu propriile inregistrari video, luand parte la propria lor calatorie legendara.

Fiecare aventura de calatorie ‘Dropped’ va fi construita in jurul caracterului protagonistului sau, determinandu-I sa isi descopere limitele si sa isi invinga temerile. Pe patru continente, calatorii legendari se vor confrunta cu o multitudine de provocari precum terenuri accidentate, localnici curiosi si mijloace de transport neobisnuite.

Moduri de a iubi La Mer - o campanie digitală globală în colaborare cu Kate Hudson
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: