Setari Cookie-uri

Vedetele se implica in campania Respect18

Respect18, prima campanie care lupta impotriva consumului de alcool la minori realizata de o companie privata din Romania, isi propune sa descurajeze vanzarea de bauturi alcoolice tinerilor sub 18 ani. Initiata de InBev Romania in septembrie 2008, campania este sustinuta de vedete ca Iuliana Marciuc, Mihai Traistariu, Leonard Doroftei sau Dan Chisu care, in calitate de comercianti, afirma fara echivoc Noi nu vindem minori alcoolului!

Iuliana Marciuc detine lantul de restaurante “Asia” din Bucuresti, Mihai Traistariu este proprietarul mai multor supermarketuri in Bucuresti si Constanta, Dan Chisu detine cafeneaua “Deko” si restaurantul “Esperanto” din Bucuresti, iar Leonard Doroftei este proprietarul “Doroftei Pub” din Ploiesti.

InBev Romania a ales sa desfasoare campania Respect18 in Ploiesti, unde este amplasata una dintre cele doua unitati de productie. Un studiu efectuat de Inspectoratul Scolar Prahova in anul 2007 in randul liceenilor din judetul Prahova pe un esantion reprezentativ arata ca 92% dintre minori au consumat ocazional alcool si ca mai bine de jumatate din liceenii prahoveni au consumat alcool la discoteca. Sondajul realizat recent de InBev Romania in parteneriat cu Comisia Nationala a Romaniei pentru UNESCO in cadrul campaniei Respect18 a aratat ca 55% dintre comerciantii din Prahova au vandut anul acesta cel putin o data alcool unui minor.

Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
28 Noiembrie 2008
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.