Setari Cookie-uri

Fulga aduce o noua bunatate cu lapte: Mierlapte

Fulga mai s-a gandit, mai s-a jucat.... cu mierea si cu laptele.... si a creat Mierlapte!

Fulga mai s-a gandit, mai s-a jucat.... cu mierea si cu laptele.... si a creat Mierlapte!

Fulga vrea sa fie nu doar cea mai isteata vacuta din lume, ci si cea mai dulce si sanatoasa. Asa a inventat „bunatatea mea de lapte cu miere – cea mai Fulga si mai delicioasa combinatie pe care o poti intalni”.

Fulga Mierlapte e un produs UHT cu lapte si miere lansat in premiera pe piata romaneasca a lactatelor. Fulga Mierlapte completeaza gama de lapte cu arome Fulga - Bunatati cu Lapte lansata in 2008, care mai ofera: Ciocolapte (lapte UHT 1,5% cu cacao si gust ciocolata), Vanilapte (lapte UHT 1,5% cu gust de vanilie) si Capsulapte (lapte UHT 1,5% cu gust de capsuni). De altfel, Fulga este lider de piata in categoria lapte UHT cu arome, cu o cota de piata de 60.82% (conform datelor furnizate de MEMRB).

Bunatatile cu Lapte de la Fulga sunt ambalate in cutii moderne TetraPak ecologice si usor de manevrat, in variante de 250 ml si 1 litru. Cutia mica are atasat si un pai, astfel ca e tocmai buna de pus in ghiozdanel sau de luat la joaca. Cutia de 1 litru are capac si e foarte practica, pentru ca poate fi deschisa si inchisa in repetate randuri.

Laptele Fulga este lapte ultrapasteurizat (UHT), ambalat in conditii de maxima igiena si siguranta. Ambalajul este aseptic si pastreaza laptele la temperatura mediului ambiant un timp indelungat, astfel incat gustul, consistenta si valoarea nutritiva raman neschimbate pe intreaga durata a termenului de valabilitate.

“Am introdus o noua varianta cu lapte si miere in gama Bunatati cu Lapte pentru ca e o combinatie sanatoasa si foarte buna la gust. De altfel, laptele cu miere este o bautura traditionala care face parte din alimentatia romanilor, in special din cea a copiilor. Fulga este brand-ul care are cea mai variata gama de lapte cu arome de pe piata, la ora actuala. In 2005 am lansat, in gama Bunatati cu Lapte, lapte cu ciocolata, cu suc de portocale si cu suc multifruct. In 2008, am imbogatit aceasta gama cu inca doua arome: vanilie si ciocolata si cu variantele de 1 litru pentru consumul in familie”, declara Cristina Miclea, Brand Manager Albalact Alba Iulia.

Cu aceasta noua lansare, Fulga va reveni pe micile ecrane intr-o noua campanie publicitara, care va incepe la sfarsitul lunii ianuarie si se va incheia in luna martie. Campania de comunicare include spotul TV de 15 de secunde – „Fulga Somn Usor” – si va fi derulata pe cele mai importante canale TV. In paralel, va exista si o campanie de degustari in toate supermarket-urile si hipermarket-urile din tara.
Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
30 Ianuarie 2009
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.