Fulga mai s-a gandit, mai s-a jucat.... cu mierea si cu laptele.... si a creat Mierlapte!
Din echipa de creatie a noului spot „Fulga Somn Usor” fac parte: Irina Stoleru - Art Director Publicis, Otilia Coman – Copywriter Publicis, Loredana Popasav - New Business Director Publicis, Elena Scutaru - Senior Account Manager Publicis si Camelia Efrimov - A/V Producer, iar din partea Albalact - Cristina Miclea, Brand Manager Fulga&Zuzu.
“Pusa in continuare pe sotii, simpatica, prietenoasa, dar de data asta cam somnoroasa, Fulga ne aduce un nou sortiment - lapte cu miere – si, o data cu el, ne-a dat ocazia sa „mai ne jucam” un pic si sa cream o noua campanie. Fulga Mierlapte este un produs tocmai bun de baut inainte de culcare si ne-o aduce pe jucausa Fulga intr-o noua ipostaza, in peisaj de noapte, gata de culcare. Si bineinteles ca personajul nostru are o modalitate aparte de a se juca cu ziua si noaptea, intr-un univers feeric in care toata lumea pare sa se pregateasca de culcare: albinutele aduc caciulita de noapte, stelele casca, iar luna sforaie. „Fulga Somn Usor” continua linia de comunicare desenata de Publicis cu acelasi personaj puternic, de impact, pe care copiii il indragesc si datorita caruia consuma cu placere produsele sanatoase Fulga de la Albalact”, spune Loredana Popasav, New Business Director, Publicis Romania.
Fulga a ramas acelasi copil pe care il cunoastem de cativa ani: face mici si haioase greseli gramaticale, e surprinsa de logica pe care o are in timp ce afirma un truism, e jucausa si plina de viata.
Considerat un brand autohton inca tanar, Fulga a castigat in numai patru ani un capital de imagine si simpatie considerabil. Fulga a devenit un simbol pentru copii, simbolul vacutei simpatice, istete, dar copilaroase si puse pe sotii. Fulga este, insa, o vacuta de incredere, care le aduce copiilor lapte bun si are raspunsuri la toate intrebarile.
“Pusa in continuare pe sotii, simpatica, prietenoasa, dar de data asta cam somnoroasa, Fulga ne aduce un nou sortiment - lapte cu miere – si, o data cu el, ne-a dat ocazia sa „mai ne jucam” un pic si sa cream o noua campanie. Fulga Mierlapte este un produs tocmai bun de baut inainte de culcare si ne-o aduce pe jucausa Fulga intr-o noua ipostaza, in peisaj de noapte, gata de culcare. Si bineinteles ca personajul nostru are o modalitate aparte de a se juca cu ziua si noaptea, intr-un univers feeric in care toata lumea pare sa se pregateasca de culcare: albinutele aduc caciulita de noapte, stelele casca, iar luna sforaie. „Fulga Somn Usor” continua linia de comunicare desenata de Publicis cu acelasi personaj puternic, de impact, pe care copiii il indragesc si datorita caruia consuma cu placere produsele sanatoase Fulga de la Albalact”, spune Loredana Popasav, New Business Director, Publicis Romania.
Fulga a ramas acelasi copil pe care il cunoastem de cativa ani: face mici si haioase greseli gramaticale, e surprinsa de logica pe care o are in timp ce afirma un truism, e jucausa si plina de viata.
Considerat un brand autohton inca tanar, Fulga a castigat in numai patru ani un capital de imagine si simpatie considerabil. Fulga a devenit un simbol pentru copii, simbolul vacutei simpatice, istete, dar copilaroase si puse pe sotii. Fulga este, insa, o vacuta de incredere, care le aduce copiilor lapte bun si are raspunsuri la toate intrebarile.
Citește și:
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Când e Sf Vasile, sărbătoare MARE în creștinism + Moliftele Sfântului Vasile și 50 de urări speciale pentru sărbătoriții zilei
- Gamuel Sori aduce o explozie fresh de energie pop-dance cu Out Of My Head
- Zodiile alese de Univers pentru o iubire nouă în noiembrie. Aceasta este luna lor norocoasă în dragoste