Setari Cookie-uri

Un nou produs revolutionar

URGO lanseaza o gama noua de produse revolutionare pe piata romaneasca pansamentele hidrocoloidale pentru flictene (basici).

Cifra de afaceri realizata in 2008 de URGO Consumer Healthcare – Divizia Laboratoires URGO care vinde produse OTC (over the counter/fara prescriptie medicala) catre farmacii – a fost de 110 milioane de euro. Cea mai mare parte a acesteia a provenit din operatiunile de vanzari din Franta (68%); Europa (fara Franta) a generat 30% din vanzari, in timp ce Africa si restul lumii au inregistrat 2%.

“Misiunea URGO este de a le oferi consumatorilor produse si servicii de ingrijire a sanatatii pentru tratamentul micilor probleme de zi cu zi si pentru mentinerea sanatatii si a starii de bine, fiind in acelasi timp recunoscuta drept partenerul cel mai competitiv si inovator al profesiei medicale si consumatorilor”, a declarat Valerie Ansart, URGO International Marketing Manager. “In 2008, URGO a avut 4 produse in Top 20 al celor mai bune lansari in farmaciile din Franta, fiind de asemenea aleasa drept Compania cea mai Inovatoare de catre farmacistii din Franta”, a adaugat Valerie Ansart.

Brandul URGO detine pozitia de lider de piata in Romania si Franta (37%), devansand alte companii multinationale.

Laboratoires URGO, cu cele doua divizii ale sale – URGO Medical (plasturi pe baza de prescriptie) si URGO Consumer Healthcare (produse OTC), a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 260 de milioane de euro.

Compania, infiintata in 1890 la Dijon, Franta, ca o afacere de familie, este in prezent membra a Grupului Viva Santé, de asemenea o afacere de familie, care in 2008 a generat o cifra de afaceri de 500 de milioane de euro. URGO este prezenta in peste 80 de tari din intreaga lume si a raportat o crestere de 16% in ultimii trei ani.

Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
17 Aprilie 2009
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.