Sensiblu, cea mai mare retea de farmacii din Romania, a primit pentru a 2-a oara statutul de Superbrand, in cadrul Galei Superbrands care a avut loc aseara la hotel Marriott.
Statutul de Superbrand se reflecta si in imaginea pe care romanii o au despre Sensiblu. Astfel, marca este cunoscuta de 95% din populatia Romaniei si este vazuta ca fiind cel de-al treilea brand romanesc ca importanta, dupa Petrom si Dacia. Se poate afirma cu siguranta ca Sensiblu este unul din cele mai valoroase branduri din Romania si cel mai valoros brand de dupa 1989.
Prin conceptul sau de farmacie, Sensiblu a stabilit noi standarde in domeniul retailului farmaceutic. Atat spatiul farmaciei cat si gamele de produse se adapteaza constant nevoilor si dorintelor pacientilor. Modelul de business, orientat spre dezvoltarea pe termen lung a companiei, a facut din Sensiblu un brand puternic, cu 221 de farmacii in 51 de orase, si cu un portofoliu de peste 20.000 de produse.
De asemenea, Sensiblu este o companie responsabila, cu grija fata de comunitate, deruland frecvent campanii sociale sau de educare (prevenirea osteoporozei, diabetului si bolilor de nutritie, educatie sexuala, campanii anti-fumat etc.). In 2002 lua nastere Fundatia Sensiblu, care de la infiintare si pana in prezent lupta impotriva violentei domestice, oferind sprijin victimelor violentei domestice prin Casa Blu, singurul adapost din Bucuresti care ofera gazduire pe o perioada de maxim 6 luni. In fiecare an fundatia desfasoara o campanie sociala ampla pentru a marca cele “16 zile de activism impotriva violentei domestice.”
„Sensiblu este mai mult decat un furnizor de servicii farmaceutice. Este o poveste romaneasca de succes care vorbeste despre excelenta operationala, depasirea limitelor proprii sau cele impuse de piata, imbunatatire continua, inovatie si o strategie de business orientata spre pacient” - echipa Superbrand.