Setari Cookie-uri

Inovatia si grija fata de pacient aduc Sensiblu statutul de Superbrand

Sensiblu, cea mai mare retea de farmacii din Romania, a primit pentru a 2-a oara statutul de Superbrand, in cadrul Galei Superbrands care a avut loc aseara la hotel Marriott.

Aceasta distinctie reprezinta pentru noi recunoasterea muncii depuse in gasirea celor mai bune solutii pentru pacientii nostri, dar si pentru comunitate. Multumim celor 1.400.000 de clienti posesori de card de fidelitate pentru increderea pe care ne-o acorda, precum si pentru feed-backul care ne-a ajutat sa le furnizam experienta dorita in locatie. Sensiblu nu este doar un expert in sanatate si frumusete ci si un prieten de incredere,” a declarat Andreea Ionescu, Retail Marketing Director.

Statutul de Superbrand se reflecta si in imaginea pe care romanii o au despre Sensiblu. Astfel, marca este cunoscuta de 95% din populatia Romaniei si este vazuta ca fiind cel de-al treilea brand romanesc ca importanta, dupa Petrom si Dacia. Se poate afirma cu siguranta ca Sensiblu este unul din cele mai valoroase branduri din Romania si cel mai valoros brand de dupa 1989.
Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
1 Mai 2009
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.