Setari Cookie-uri

Cat de burlac mai poti fi in ziua de azi?

Presa a anuntat recent la sectiunea "vedete" ca Mircea Badea este cel mai dorit burlac din Romania.

Presa a anuntat recent la sectiunea "vedete" ca Mircea Badea este cel mai dorit burlac din Romania.

Insa lucrurile nu stau in totalitate asa. “Starea civila” este deja pusa sub semnul intrebarii pentru ca exista un document pe care Mircea Badea si-a pus semnatura. Fericita partenera nu este din Romania. Surprinzator pentru o persoana cu atat de puternice "radacini" locale, careia traitul zilnic in Romania ii ocupa tot timpul. Sau poate tocmai de aceea ...? Nu se cunosc foarte multe detalii pana in momentul de fata. In afara de urmatoarele:

Nume: Toyota. Prenume: Avensis. Culoare: confidential.

Se mai stie ca exista un "contract prenuptial". Este semnat doar pe 1 an. Daca vor fi multumiti unul de celalalt si se vor intelege bine, il vor prelungi.

Sursele noastre ne-au adus la cunostinta ca a existat si un petitor: Saatchi & Saatchi - care i-a adus pe cei doi la aceeasi masa. De pranz.

Si, ca in toate povestile cu happy-end, cei doi au descoperit ca se cunosteau mai demult. Si se placeau intrucatva. Insa nu au avut niciodata ocazia sa stea de vorba pe indelete.

Iar cand Mircea a intrebat intr-o doara: "Ce conteaza cel mai mult pentru tine?" si Toyota Avensis a raspuns "Taria de caracter", s-a facut liniste. Toti cei de fata au inteles instantaneu: erau facuti unul pentru celalalt.

Pe www.mircea-badea.ro anuntul a aparut pe 22 aprilie. Si probabil ca nimeni nu a vorbit despre Toyota Avensis atat de frumos pana acum. Nu-i de mirare ca s-au luat.

Acum au aparut si fotografiile. Le puteti vedea in premiera. Si exclusivitate!

Aceasta este povestea din spatele semnaturii. A durat mai putin de o luna. Timp record: si pentru un parteneriat de business si pentru mers la primarie.

Cele doua companii au facut fiecare cate o declaratie:

Veronica Mircea – Marketing Director la Toyota:

Despre Toyota sunt multe de spus. Ce e cel mai important? Today. Tomorrow. Toyota. Un “motto” global cu multe sensuri. Toyota nu este o marca oportunista. Este insa matura, stabila si foarte “umana”. Cei mai multi posesori de Toyota raman cu aceasta marca toata viata, chiar daca schimba modelul. Sau au aceeasi Toyota pentru destul de multi ani – notiunea de fiabilitate este foarte importanta. Dar probabil ca este vorba de mai mult decat atat. Masina pana la urma te seduce, este croita pentru confortul, siguranta si placerea ta. Nu am incercat sa-l convingem pe Mircea prin cuvinte. L-am intrebat ce parere are despre Toyota dupa ce a condus masina. "Foarte buna". A fost suficient ca sa semnam parteneriatul.
Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
8 Mai 2009
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.