Presa a anuntat recent la sectiunea "vedete" ca Mircea Badea este cel mai dorit burlac din Romania.
Eram in cautarea unei persoane publice, a unei personalitati care sa reprezinte marca Toyota. Avensis era "copilul teribil", proaspat lansat, locomotiva. "Tarie de caracter" - sloganul - ar fi trebuit sa ne ajute sa cernem numele "de la televizor". Declaratia insa se putea transforma rapid in cliseu daca persoana respectiva nu ar fi fost definita in primul rand de asta. Daca totul nu ar fi fost extrem de cinstit si spontan.
Omul de pe strada, luat repede, ar fi trebuit sa spuna numele persoanei macar in primii trei reprezentanti ai "tariei de caracter" - indiferent ce-ar fi insemnat asta pentru fiecare. De obicei e greu.
Cate capete, atatea pareri…
Ne-am gandit. Am intrebat in jur. Ne-am uitat peste niste sondaje de opinie si am vazut ca exista un nume care aparea in mai multe imprejurari pe locul 1. Mircea Badea. Ca intotdeauna s-au iscat discutii: vorbim de o persoana, cu totii suntem oameni si suntem subiectivi. Statistica insa a invins. Iar franchetea, umorul si carisma au convins.
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Cât de greu i-a fost Alinei Sorescu să pună capăt căsniciei cu Alexandru Ciucu? Dezvăluirile artistei: Mi-a dat putere...
- Cât de des ar trebui să îți speli părul?
- Cât costă dulciurile cu Prosecco și aur comestibil din cofetăria Danei Nălbaru: sunt ale mele și mă mândresc cu ele...