NESCAFE 3in1 a lansat, in parteneriat cu MTV, un proiect neconventional pentru a testa inventivitatea tinerilor pasionati de muzica. Campania “Cata muzica incape intr-o cana”, s-a desfasurat in perioada 18 aprilie - 2 mai 2009 sub forma unui concurs online, care a surprins originalitatea participantilor.

NESCAFE Dolce Gusto si Marius Moga reinventeaza clasicul prin creativitate intr-un eveniment inedit

Tinerii au uploadat pe site-ul mtv.ro filmulete si poze prin care ilustrau cata muzica pot introduce ei intr-o cana. Concursul s-a adresat tuturor celor care au avut curajul de a se exprima liber, iar alegerea castigatorului s-a facut prin intermediul votarii online. 99 de utilizatori si-au incercat norocul si s-au intrecut in creativitate si 6621 de votanti si-au ales favoritul.

Marele premiu a constat intr-un weekend la mare pentru castigator si inca cinci prieteni, in perioada 1 – 3 mai 2009. Castigatorul concursului, Cosmin Damboiu, in varsta de 18 ani, din Fagaras, judetul Brasov, a primit 712 voturi pentru metoda sa ingenioasa de a introduce doua casete de muzica in cana.

Alti trei castigatori au primit cafea NESCAFÉ pentru un an intreg. Cu 661 de voturi, Florea Bogdan Vichi s-a clasat pe locul doi pentru curajul de a se plimba prin oras in timp ce asculta muzica la o cana de NESCAFÉ, iar Bosa Cristian a atras 634 de voturi dupa ce a introdus un ipod in cana pentru a asculta oricat de multa muzica vrea.

De 1 si 2 mai, in cadrul festivalului MTV Days desfasurat la Costinesti, NESCAFÉ 3in1 a dezvaluit cata muzica poate sa incapa intr-o cana. Scena a fost amenajata sub forma unei cani NESCAFÉ uriase si a gazduit 13 dintre cele mai importante trupe romanesti, printre care Simplu, Puya, Vita de Vie, Zdob si Zdub, Suie Paparude si Voltaj. Pentru a intretine atmosfera incendiara, spectatorii au putut savura si cate o cafea NESCAFÉ Xpress in timpul concertelor.

In cele doua zile de festival, peste 12000 de tineri au participat la petrecerile de pe plaja din Costinesti.

“Prin campania “Cata muzica incape intr-o cana” am pus la incercare creativitatea si umorul iubitorilor de muzica. Si rezultatul a fost unul pe masura, pentru ca fiecare dintre solutiile propuse de participanti a fost una originiala. Intregul concurs a constituit de fapt teasing-ul pentru concertele de la mare, iar la MTV Days am dezvaluit cum am gandit noi intregul concept si am adus cea mai buna muzica din Romania pe scena din cana NESCAFÉ.”, declara Ana-Maria Stanca, Senior Brand Manager Beverages in cadrul Nestlé Romania.

Efectul de domino al initiativei NESCAFE: cum asiguram cafeaua generatiilor viitoare
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: