Setari Cookie-uri

NESCAFE 3in1 iti spune cata muzica incape intr-o cana

NESCAFE 3in1 a lansat, in parteneriat cu MTV, un proiect neconventional pentru a testa inventivitatea tinerilor pasionati de muzica. Campania Cata muzica incape intr-o cana, s-a desfasurat in perioada 18 aprilie - 2 mai 2009 sub forma unui concurs online, care a surprins originalitatea participantilor.

Campania s-a desfasurat la nivel national si a inclus medii traditionale de comunicare prin promovare in mediile tv, radio, print, precum si in mediul online.

Din partea Nestlé echipa de proiect a fost formata din Ana-Maria Stanca - Senior Brand Manager, Tulia Casvean - Brand Manager, Silviana Mihalache - Brand Manager, Lucian Pavel - Jr. Brand Manager, Isolda Zavoianu - CRM Manager, Mihaela Talmaciu - CRM Specialist.

Campania a fost realizata si implementata cu sprijinul agentiilor McCann Erickson (conceptul creativ al campaniei), Zenith Media Romania (parteneriatul cu MTV si sustinerea media), Media Advertising (productie) si Men in Black (sampling).

Vizionare placuta


Kudika
8 Mai 2009
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.