L’Oreal sarbatoreste 100 de ani

Par deshidratat, aspru si lipsit de stralucire? Am gasit solutia!

- 100 de ani de frumusete
- 100 de ani de cercetare si inovatie
- 100 de ani de realizari si pasiune

Cu ocazia centenarului, Grupul L’Oreal isi reafirma angajamentul de responsabilitate corporatista, anuntand demararea a 100 de proiecte de responsabilitate sociala in intreaga lume

L’Oreal, cea mai mare companie din industria frumusetii din lume, a sarbatorit in aceasta saptamana cea de-a o suta aniversare, impreuna cu cei 67.500 de angajati din 65 de tari in care grupul este prezent.

De-a lungul unui secol, L’Oreal a fost angajata in aventura frumusetii. Compania care la inceput avea un singur brand, infiintata de un chimist vizionar, Eugene Schueller, in Paris, Franta, in 1909, a devenit, in timp, liderul mondial in industria frumusetii, datorita abordarii stiintifice riguroase, ambitiei de a cuceri pietele internationale si cautarii permanente a inovatiei si calitatii. Astazi, compania are 23 de branduri la nivel mondial, prezente in toate lanturile de distributie (saloane de cosmetica, piete de larg consum, lanturi de lux, farmacii), cu origini culturale diverse (americane, italiene, franceze, japoneze, chinezesti etc.). Branduri precum L’Oreal Paris, L’Oreal Professionel, Vichy, Lancôme si The Body Shop sunt recunoscute drept lideri mondiali in categoriile lor. Definirea unei viziuni strategice puternice si clare a permis grupului sa depaseasca o provocare majora: sa faca frumusetea accesibila cat mai multor oameni, din intreaga lume.

Comentand aceasta etapa importanta din existenta grupului, Directorul Executiv L’Oreal,
Jean-Paul AGON, a declarat: “Centenarul este o oportunitate sa ne reafirmam angajamentul transmis prin viziunea si valorile noastre: o abordare stiintifica, o cautare constanta a inovatiei; gustul pentru provocare; respectul pentru diversitate, precum si pentru convingerea ferma ca frumusetea are un rol important in societate.”

100 de ani de explorare si inovatie

Este greu de imaginat cum ar fi aratat astazi industria frumusetii fara unele dintre inovatiile trecute ale L’Oreal, considerate descoperiri revolutionare la vremea lor. Astazi, departamentul de cercetare si dezvoltare al grupului – care se bucura de un buget anual de aproape 600 de milioane de Euro si de mai mult de 3.000 de cercetatori activi in 18 centre de cercetare si 15 centre de evaluare din intreaga lume – dezvolta noi molecule si formule in domeniul ingrijirii parului si a pielii. L’Oreal nu face niciun compromis de la angajamentul sau privind standardele ridicate de sanatate si de siguranta consumatorilor. Compania fabrica mai mult de 4,5 miliarde de produse in fiecare an; numai in 2008 a inregistrat mai mult de 600 de patente.

Sculpteaza-ti genele cu noua mascara L'Oreal Makeup Designer/Paris False Lash Sculpt Black
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: