Incepand cu 15 mai 2009 Invent Media – www.inventmedia.ro –, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata publicitatii indoor, a lansat in statiunile Mamaia si Neptun un pachet indoor de 26 de hoteluri de 2, 3 si 4 stele. Suporturile sunt casete luminoase amplasate in zone intens circulate precum zona de asteptare a liftului, lobby sau receptie, asigurand astfel o foarte buna vizibilitate tuturor reclamelor.

Mega Image va investi 1 milion de euro ├«n educarea copiilor privind alimenta╚Ťia s─ân─âtoas─â

Hotelurile au fost alese cu atentie, fiind selectate unele foarte mari si din statiuni importante si cu trafic intens in sezonul estival: Mamaia si Neptun. Sunt asteptati aproximativ 100 000 de turisti pe luna – ceea ce duce la un numar impresionant de vizionari ale reclamelor in cadrul suporturilor oferite de Invent Media si, in consecinta, la un impact insemnat al campaniilor desfasurate in aceasta vara pe litoralul romanesc.

„Ne-am gandit inca de anul trecut la oportunitatea unei promovari intense a unor marci la mare, vara. Am analizat cu atentie oportunitatile si cred ca aceste locatii sunt foarte potrivite pentru clienti din zone precum FMCG, financiar-bancar, telefonie ori auto” a declarat Eduard Petrescu, Managing Partner, Invent Media. Acesta a continuat: „Numarul mare de vizionari ale unei reclame, hotelurile bine alese si faptul ca acest pachet este oferit in cele mai importante doua statiuni – Mamaia si Neptun – ma determina sa cred ca de aceasta oportunitate vor profita multi clienti care vor avea de castigat. Acestia au posibilitatea ca pe timpul verii, cand oamenii sunt in vacanta, sa isi consolideze brandul sau sa promoveze noi servicii si produse”.

Casetele luminoase sunt totemuri elegante care ofera o foarte buna vizibilitate campaniilor ce ruleaza aici datorita calitatii foarte bune a imaginii imprimate si amplasarii in zone intens circulate. Totemurile au de asemenea dimensiuni generoase – spatiul final vizibil fiind de 70 x 100 cm – toate fiind argumente ce pot convinge chiar si cele mai exigente branduri sa deruleze campanii pe acest suport.

Publicitatea indoor se constituie intr-o modalitate eficienta de promovare a oricui. O campanie derulata pe noile suporturi in cadrul pachetului litoral implica un buget de la aproximativ 6.000 de euro/luna, mesajul ajungand in toate cele 26 de hoteluri la aproximativ 100.000 turisti.

Oferta Italian Mix de la Pizza Hut Delivery aduce pofta de vacanta
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: