7 din 10 romani ar reactiona in fata unei persoane care miroase a transpiratie, spunandu-i direct sa faca un dus si sa foloseasca deodorant
Printre situatiile care se intalnesc frecvent s-a numarat si una paradoxala. Astfel, 68% din respondenti au declarat ca au intalnit “femei foarte aranjate, machiate, imbracate elegant, dar care devin respingatoare in momentul apropierii de ele pentru ca miros a transpiratie”.
Respondentii din Moldova s-au confruntat cu cele mai multe situatii legate de transpiratie, in timp ce, in Muntenia sunt doar cateva situatii, comparativ cu esantionul total.
Cele mai deranjante 5 situatii legate de transpiratie, in acceptiunea romanilor, sunt:
1. cele din restaurant - cand mancarea si bauturile sunt servite de catre un chelner care miroase a transpiratie
2. in mijloacele de transport in comun
3. in magazine, cand se sta la coada
4. la petreceri/ ocazii speciale cand unii dintre oaspeti miros a transpiratie
5. in cazul unor functionari din administratia publica
Studiul a analizat atitudinile romanilor fata de transpiratie si situatiile in care se confrunta cu mirosul de transpiratie si a fost realizat de compania de cercetare de piata Lighthouse Marketing Quant in aprilie 2009 pe un esantion de 500 de persoane din Transilvania, Muntenia, Moldova si Bucuresti. Pe baza concluziilor acestui studiu, Rexona va desfasura in acest an cea de-a treia campanie educationala pentru impulsionarea cresterii consumului de deodorant in Romania, sub binecunoscutul slogan “Transpiratia strica reputatia”.
Despre Rexona si campania “Transpiratia strica reputatia”
Fiindca in Romania consumul de deodorant pe cap de locuitor este foarte redus, Rexona deruleaza in fiecare an, incepand din 2007, cea mai mare campanie educationala pentru impulsionarea cresterii consumului de deodorant, sub sloganul "Transpiratia strica reputatia".
Campania de anul trecut a declansat o dezbatere nationala, dupa ce un studiu comandat de Rexona a aratat ca suntem pe ultimele locuri in Europa in privinta consumului de deodorant, cu o medie de 1 spray pe an pe cap de locuitor, fata de 5 spray-uri consumate in medie pe an de un locuitor al Marii Britanii. Punctul de pornire al dezbaterii nationale a fost experimentul public „O saptamana fara deodorant”, la care s-a supus Jojo (Catalina Ionescu) si care a fost subiectul unui serial de tip reality show. Jojo a rezistat 4 zile fara deodorant, dupa care a renuntat, declarand ca viata fara deodorant e „un cosmar”.
Respondentii din Moldova s-au confruntat cu cele mai multe situatii legate de transpiratie, in timp ce, in Muntenia sunt doar cateva situatii, comparativ cu esantionul total.
Cele mai deranjante 5 situatii legate de transpiratie, in acceptiunea romanilor, sunt:
1. cele din restaurant - cand mancarea si bauturile sunt servite de catre un chelner care miroase a transpiratie
2. in mijloacele de transport in comun
3. in magazine, cand se sta la coada
4. la petreceri/ ocazii speciale cand unii dintre oaspeti miros a transpiratie
5. in cazul unor functionari din administratia publica
Studiul a analizat atitudinile romanilor fata de transpiratie si situatiile in care se confrunta cu mirosul de transpiratie si a fost realizat de compania de cercetare de piata Lighthouse Marketing Quant in aprilie 2009 pe un esantion de 500 de persoane din Transilvania, Muntenia, Moldova si Bucuresti. Pe baza concluziilor acestui studiu, Rexona va desfasura in acest an cea de-a treia campanie educationala pentru impulsionarea cresterii consumului de deodorant in Romania, sub binecunoscutul slogan “Transpiratia strica reputatia”.
Despre Rexona si campania “Transpiratia strica reputatia”
Fiindca in Romania consumul de deodorant pe cap de locuitor este foarte redus, Rexona deruleaza in fiecare an, incepand din 2007, cea mai mare campanie educationala pentru impulsionarea cresterii consumului de deodorant, sub sloganul "Transpiratia strica reputatia".
Campania de anul trecut a declansat o dezbatere nationala, dupa ce un studiu comandat de Rexona a aratat ca suntem pe ultimele locuri in Europa in privinta consumului de deodorant, cu o medie de 1 spray pe an pe cap de locuitor, fata de 5 spray-uri consumate in medie pe an de un locuitor al Marii Britanii. Punctul de pornire al dezbaterii nationale a fost experimentul public „O saptamana fara deodorant”, la care s-a supus Jojo (Catalina Ionescu) si care a fost subiectul unui serial de tip reality show. Jojo a rezistat 4 zile fara deodorant, dupa care a renuntat, declarand ca viata fara deodorant e „un cosmar”.
Citește și:
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Fragment în exclusivitate din cartea Insulele fermecate: Călătorii prin mituri și magie, dragoste și pierdere, Laura Coffey
- Cea mai mare colecție sport pentru bărbați, femei și copii de până acum: 150 de articole din materiale inovatoare
- Secretul tenului perfect vara? Curățare, hidratare și un strop de lux