Setari Cookie-uri

Transpiratia la romani

7 din 10 romani ar reactiona in fata unei persoane care miroase a transpiratie, spunandu-i direct sa faca un dus si sa foloseasca deodorant

Experimentul si dezbaterea nationala, gazduite pe site-ul www.ofacemmairar.ro, au avut menirea de a le face pe femeile care nu folosesc deodorant in fiecare zi sa constientizeze ce impact are mirosul neplacut al transpiratiei asupra modului in care sunt percepute de catre cei din jur. Scopul campaniei a fost acela de a le convinge pe aceste femei ca antiperspirantul trebuie sa faca parte din ritualul lor zilnic de infrumusetare.

Rexona este marca a companiei Unilever – liderul pietei romanesti de deodorante, cu o cota valorica de piata de 24,1% in 2008, conform firmei de cercetare de piata The Nielsen Company. Rexona este deodorantul numarul 1 in lume si inregistreaza, la nivel mondial, o cota valorica de piata de 17.4 % in anul 2008.



Vizionare placuta


Kudika
3 Iulie 2009
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.