Setari Cookie-uri

Campania 'Sansa la viata, sansa la noi amintiri' dezvaluie visuri de copii si visuri de vedeta

Vedetele sprijina campania Sansa la viata, sansa la noi amintiri pentru ajutorarea copiilor cu inimi bolnave. Povestilor emotionante spuse de copilasii cu malformatii cardiace pe site-ul www.sansalaviata.ro li s-au alaturat visele de vedeta - cele mai frumoase amintiri din copilaria celor care astazi au devenit celebri.


Despre campania “Sansa la viata, sansa la noi amintiri”


Compania Procter & Gamble a lansat a doua editie a campaniei „Sansa la viata, sansa la noi amintiri”. Editia din acest an, derulata in perioada 1 septembrie – 30 noiembrie 2009, isi propune sa continue demersurile intreprinse anul trecut pentru salvarea vietii copiilor cu malformatii cardiace. In acest an, campania sprijina infiintarea unei sectii de cardio-chirurgie pediatrica la Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii “Maria Sklodowska Curie” din Bucuresti, prin intermediul unui parteneriat tripartit intre Procter&Gamble, spitalul “M. S. Curie” si Ministerul Sanatatii. Sectia va avea o capacitate de a opera 200 de copii anual. Procter&Gamble isi propune sa realizeze o donatie de minim 1,2 milioane RON, fondurile provenind din vanzarea produselor participante la campanie.

Un alt obiectiv al campaniei este informarea parintilor, a medicilor de familie si a specialistilor, pentru depistarea precoce a malformatiilor cardiace congenitale, in vederea diagnosticarii timpurii si initierii tratamentului adecvat.

Produsele Procter&Gamble, participante la editia din 2009 a campaniei, sunt: Ariel, Bonux, Tide, Lenor, Fairy, Mr Proper, Pampers, Pampers Wipes, Always, Wash&Go, Head&Shoulders, Pantene, Gillette blades&razors si Blend a med. Toate produsele participante vor fi marcate corespunzator in magazine cu insemnele campaniei.

Malformatiile cardiace in Romania

In Romania exista o singura clinica specializata in chirurgie cardio-vasculara pediatrica: Institutul de Boli Cardiovasculare si Transplant din Targu-Mures (IBCvT). Institutul ar trebui sa faca fata celor 900 de copii care trebuie operati in primul an de viata, dintre cei 1000-1200 care se nasc anual cu malformatii cardio-vasculare grave. Din pacate, capacitatile existente permit operarea in tara, in fiecare an, a doar aproximativ 300 de copii. Editia 2008 a campaniei “Sansa la viata, sansa la noi amintiri”, a contribuit la dotarea unui al doilea bloc operator la Institutul de Boli Cardiovasculare si Transplant din Targu-Mures (IBCvT) si la specializarea in cardiologie interventionala, in Elvetia, a unui medic de la IBCvT. Valoarea totala a fondurilor donate in cadrul campaniei a depasit 1,2 milioane de RON.

Pentru ca nu toti copiii cu malformatii cardiace ajung in timp util la Targu Mures pentru a fi salvati, Procter & Gamble a hotarat sa sustina si in acest an aceasta cauza prin sprijinirea proiectului de la Spitalul “M. S. Curie” din Bucuresti.



Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
18 Septembrie 2009
Echipa Kudika

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.