Ciocolata Poiana si-a lansat candidatura. Poiana te indeamna sa o alegi, intrucat de 14 ani se bucura de increderea celui mai mare numar de consumatori, fiind marca de ciocolata numarul 1 in Romania.
Promovarea campaniei electorale a candidatului Poiana se va desfasura, sub un concept integrat, in presa scrisa, TV, radio, pe internet (www.alegepoiana.ro), panotaj stradal, flyere, materiale de promovare in magazine.
Poiana este prima alegere a consumatorilor de ciocolata din Romania, fiind consumata in peste 50% din gospodarii in ultimele 12 luni. 8 din 10 romani au consumat cel putin o data ciocolata Poiana. Potrivit GfK, peste 98% dintre romani recunosc Poiana ca fiind ciocolata cu cea mai mare notorietate.
Anul trecut, peste 35 de milioane de tabletele Poiana au fost alese de consumatorii care au avut incredere in Poiana.
Kraft Foods face ziua de azi delicioasa in 150 de tari de pe glob. Cei 100.000 de angajati ai nostri lucreaza neosteniti pentru a crea produse delicioase, care sa fie apreciate de consumatori. De la marcile celebre americane, precum branzeturile, gustarile si sosurile Kraft, cafelele Maxwell House si mezelurile Oscar Mayer, la marci globale puternice, precum biscuitii Oreo si LU, cremele de branza Philadelphia, cafelele Jacobs si Carte Noire, ciocolata Milka, Côte d’Or si Toblerone, Poiana, marcile noastre aduc milioane de zambete in fiecare zi. Kraft Foods (NYSE: KFT) este cea de-a doua companie de top din industria alimentara, cu venituri anuale de $42 miliarde. Compania este membra Dow Jones Industrial Average, Standard & Poor’s 500, Dow Jones Sustainability Index si Ethibel Sustainability Index.
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Operația de blefaroplastie: află dacă ești sau nu candidatul potrivit pentru intervenție
- Fiica Elenei Lasconi, mesaj dur împotriva ei: Sunt absolut dezgustată, dezamăgită și șocată...
- EA SPORTS FC™ ANUNȚĂ SPONSORIZAREA PROGRAMULUI UEFA DE LEADERSHIP PENTRU FEMEILE DIN FOTBAL