Setari Cookie-uri

Expozitie de fotografie Romania, esti frumoasa !

100 de fotografii, care prezinta frumusetea Romaniei vazuta prin ochii tinerilor, sunt expuse in Pasajul Universitatii, in perioada 1129 ianuarie 2010. Sunt cele 100 de fotografii castigatoare in cadrul concursului Romania, esti frumoasa!, organizat de LOreal Romania cu ocazia aniversarii centenarului grupului LOreal.

100 de fotografii, care prezinta frumusetea Romaniei vazuta prin ochii tinerilor, sunt expuse in Pasajul Universitatii, in perioada 11–29 ianuarie 2010. Sunt cele 100 de fotografii castigatoare in cadrul concursului “Romania, esti frumoasa!”, organizat de L’Oreal Romania cu ocazia aniversarii centenarului grupului L’Oreal.



Concursul de fotografie s-a desfasurat online, pe site-ul dedicat proiectului, www.loreal100.ro, si a fost adresat studentilor din toata tara.

Prin lansarea proiectului “Romania, esti frumoasa!”, L’Oreal Romania a urmarit sa dezvolte mandria de tara, sa descopere si sa prezinte frumusetea prin ochii oamenilor. In urma selectiei realizate de juriu,
100 de tineri vor primi burse private in valoare totala de 200.000 RON. In concurs s-au inscris peste 7.200 de studenti cu 17.700 de lucrari.

Juriul a fost format din experti in frumusete: Alexandru Abagiu (make up artist), Marius Baragan (fotograf), Mihaela Glavan (fashion designer), Florin Noje (hair stylist), Carol Capita (profesor universitar) si Richard Matalon (Country Managing Director L’Oreal Romania).

Perioada de inscriere in concurs a fost 4 iunie - 28 octombrie 2009. In perioada concursului s-au inregistrat peste 131.000 de vizitatori unici, care au vizualizat, in total, peste 2.500.000 de pagini.

“Am adus lucrarile castigatoare ale concursului “Romania, esti frumoasa!” chiar in centrul orasului, la
Km 0, intr-un loc de intersectie a drumurilor, cautand sa pozitionam expozitia acolo unde isi are locul: in mijlocul romanilor. Numarul impresionant al fotografiilor inscrise in concurs ne arata ca tinerii romani sunt mandri de tara in care locuiesc. Speram ca si vizitatorii acestei expozitii sa spuna ‘Romania, esti frumoasa!’ atunci cand vor vedea fotografiile castigatoare”, declara Dana DOBRESCU, Corporate Communication Manager.

Cu ocazia aniversarii a 100 de ani, Grupul L’Oreal a organizat o serie de 100 de programe de responsabilitate sociala in 65 de tari din intreaga lume. Aceaste proiecte au pornit din respectul pentru diversitate si promovarea increderii in viitor - doua valori definitorii ale companiei.
Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
13 Ianuarie 2010
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.