Setari Cookie-uri

Expozitie de fotografie ĹRomania, esti frumoasa !ĺ

100 de fotografii, care prezinta frumusetea Romaniei vazuta prin ochii tinerilor, sunt expuse in Pasajul Universitatii, in perioada 11ľ29 ianuarie 2010. Sunt cele 100 de fotografii castigatoare in cadrul concursului ôRomania, esti frumoasa!ö, organizat de LĺOreal Romania cu ocazia aniversarii centenarului grupului LĺOreal.



Aniversarea Centenarului L’Oreal la nivelul fiecarei tari este un act de generozitate, reflectand la scara larga angajamentul pe termen lung, strategic si autentic de a demonstra respectul fata de clienti, atat prin calitatea produselor oferite, cat si prin proiecte gandite ca actiuni destinate comunitatii in care compania s-a dezvoltat.

Principalele axe de responsabilitate sociala asumate de Grupul L’Oreal sunt adaptate diferitelor contexte si culturii locale:

- Facilitarea accesului copiilor si tinerilor la educatie, cu precadere a celor ce provin din zone rurale: de exemplu, in Brazilia, L’Oreal sustine intemeierea unei scoli care va pregati tinerii defavorizati pentru o viitoare cariera in industria cosmeticelor.
- Sustinerea persoanelor suferinde sau cu nevoi speciale: de exemplu, in Singapore, proiectul „Atingand Culorile” urmareste sa ajute 100 de tineri nevazatori sa devina independenti in vietile lor cotidiene, invatandu-i despre diverse tehnici si obiceiuri de ingrijire personala.
- Oferirea sprijinului comunitatilor defavorizate sau vulnerabile: de exemplu, in Portugalia, proiectul „Investigatie pentru o educatie mai buna” urmareste incurajarea unei pregatiri profesionale pentru tinerii nescolarizati din cartiere defavorizate.
- Promovarea stiintei: de exemplu, in Indonezia, L’Oreal organizeaza si sustine programe de descoperire a Stiintelor in 10 institutii de invatamant defavorizate.


Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
13 Ianuarie 2010
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.