Spune ĹMultumescĺ!

Spune ĹMultumescĺ!
Kudika
1 Iunie 2010

Dupa succesul inregistrat de pralinele I Love Milka, ideale prin forma de inimioara a cutiei si a pralinelor pentru manifestarea sentimentelor de dragoste si afectiune catre cei dragi, Milka lanseaza Milka Thank You, ce vine in completarea portofoliului actual de praline.


comunicat de presa

“Spunand multumesc ne putem misca intr-o lume in care deschiderea fata de ceilalti produce buna dispozitie si un climat general prietenos, favorabil vietii in comun, vietii noastre in care intalnim nu numai oameni pe care ii iubim, ci si oameni care se pot simti bine in prezenta noastra. Oare de ce n-o facem? Este atat de usor! Multumeste si tu pentru lucrurile simple de fiecare zi!”, declara Aurora Liiceanu, psiholog.

Dupa succesul inregistrat de pralinele I Love Milka, ideale prin forma de inimioara a cutiei si a pralinelor pentru manifestarea sentimentelor de dragoste si afectiune catre cei dragi, Milka lanseaza Milka Thank You, ce vine in completarea portofoliului actual de praline.

Milka Thank You a aparut din dorinta de a le oferi consumatorilor un produs inovativ la nivel de concept, care sa-i ajute sa-si manifeste sentimentele de recunostinta.

Pralinele Milka Thank You, cu forma lor unica de floare, umplute cu crema „dessert au chocolat”, au un gust intens de cacao si sunt acoperite cu cea mai fina ciocolata cu lapte din Alpi.

Conform studiului AdTracker realizat de Synovate, mai mult de 70% dintre romani cunosc pralinele Milka si una din zece persoane le mentioneaza spontan cand i se cere sa numeasca un brand de praline cunoscut. La nivel de notorietate, pralinele Milka au inregistrat o crestere de 2 puncte procentuale in primele luni ale anului 2010 fata de aceeasi perioada a anului trecut.

De asemenea, Milka este plasata pe locul 2 in cadrul Brand Community Power Model, clasamentul celor mai puternice 40 de branduri din Romania realizat de B&P Brandivia si GfK Romania, rezultat ce confirma atasamentul comunitatii de consumatori fata de marca.

In acest context, Kraft Foods Romania a lansat pralinele Milka Thank You. Promovarea acestora a fost construita in jurul platformei digitale www.milkathankyou.ro ce are rolul de a incuraja consumatorii sa-si exprime mai des sentimentele de recunostinta.

“Obiectivul campaniei a fost sa pozitionam Milka Thank You drept produsul ideal pentru ocaziile in care vrei sa-ti arati recunostinta, iar provocarea a fost sa ii facem pe oameni sa constientizeze existenta a numeroase gesturi simple, facute de oameni dragi din jurul nostru, pentru care ar trebui sa multumim”, declara Cristina Pindaru, Brand Manager Milka.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.




Setari Cookie-uri