Mirela Bucovicean, fondatoarea Molecule-F.com, va fi speaker in cadrul ecomTIM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing online. Afla mai multe despre cum poti participa la eveniment.
In 2010, in plina criza economica si intr-o perioada in care romanii care isi permiteau sa isi cumpere haine de cateva sute sau chiar mii de euro mergeau la Londra, Paris sau Milano pentru a alege creatori straini, Mirela Bucovicean lansa cu o investitie de 5.000 de euro Molecule-F.com, un site de moda de nisa, care mizeaza pe creatiile designerilor romani.
Acum site-ul este cunoscut ca unul exclusivist si care dicteaza tendintele printre designerii autohtoni.
Ideea de a lansa un astfel de business i-a venit in 2009, intr-un an de pauza in cariera si dupa mai multi ani in care a lucrat in presa scrisa, televiziune, radio, marketing sau imobiliare.
Atunci si-a dat seama ca pentru cumpara creatia unui designer roman trebuia sa dai si cinci telefoane pentru a ajunge la showroomul acestuia.
De asemenea, lansarea avea loc cu doar cateva luni inainte sa fie deschisa si galeria dedicata creatorilor rom
„Am identificat o nevoie neacoperita pe piata, aceea de a avea un loc de unde sa cumperi designeri romani.
I-am remarcat pe acestia si creatiile lor si mi-am dat seama ca au un potential enorm si pot concura oricand cu designeri internationali.
Am ales online-ul din doua motive clare: cred in dezvoltarea lui, nu vad catre ce altceva poate evolua piata in urmatorii ani, iar cel de-al doilea este legat de rezolvarea probabil a celei mai importante probleme a designerior romani: distributia.
Online-ul ne ofera distributie la nivel national si international”, explica Mirela Bucovicean (36 de ani).
Citeste continuarea pe Wall-Street.rosursa foto interior si pirma pagina: shutterstock.com
Spune-ti parerea!