Kudika
13 Iulie 2007

Statutul de vedeta este in ziua de astazi pe cat de glamorous la inceput, pe atat de instabil, efemer in timp. Acest fapt le determina pe majoritatea vedetelor sa ia masuri de precautie legate de viitorul lor financiar si sa puna astfel bazele unor adevarate business-uri in paralel cu aparitiile lor mediatice. Acum, daca fac alegeri profitabile sau izbutesc sa ne starneasca hazul este o chestiune care tine de bugetul si de inspiratia lor de moment. Acum, daca fac alegeri proftabile sau izbutesc sa ne starneasca hazul este o chestiune care tine de bugetul si de inspiratia lor de moment.

Statutul de vedeta este in ziua de astazi pe cat de glamorous la inceput, pe atat de instabil, efemer in timp. Acest fapt le determina pe majoritatea vedetelor sa ia masuri de precautie legate de viitorul lor financiar si sa puna astfel bazele unor adevarate business-uri in paralel cu aparitiile lor mediatice. Acum, daca fac alegeri profitabile ori izbutesc sa ne starneasca hazul este o chestiune care tine de bugetul si de inspiratia lor de moment.

Vedete si oameni obisnuiti au ales sa tina post cu rost si sa ajute copiii saraci

Se pare ca vedetele autohtone se orienteaza spre afaceri dintre cele mai diverse sperand ca astfel contul din banca va creste consistent si ca nepotii nepotilor se vor lafai toata viata pe o plaja tropicala departe de stresul cotidian. Probabil o asemenea idee avea Oana Zavoranu in minte cand a achizitionat in 2004 pitorescul cimitir „Eternitatea”. Se pare ca afacerea nu i-a mers intocmai cum a visat fiindca intre timp vedeta s-a reprofilat achizitionand o cafenea pe Dorobanti. Daca ultima ei afacere este profitabila ramane de vazut, insa un lucru este cert: exista un local in Bucuresti in care va fi intotdeauna intampinata cu zambetul pe buze.

Cand nu se joaca de-a judecatorul la emisiunea sa de la Antena 1, Dan Negru face afaceri imobiliare. Dan pare a avea fler, spre deosebire de majoritatea vedetelor autohtone implicate in tot soiul de afaceri anexate statutului de vedete.

Fara nicio legatura cu afirmatia de mai sus, venim cu un alt exemplu: Anda Adam, o voce de mare exceptie a peisajului muzical romanesc, care in timpul liber detine salonul de frumusete deja prestigios pe care l-a promovat cu disperare in toate emisiunile televizate la care a participat. Se pare ca a functionat din moment ce salonul inca mai rezista pe piata...

Supradotata Mihaela Radulescu, care s-a gandit de curand sa se alature intelectualitatii din Romania prin publicarea unui roman, are o afacere legata de zona mass-media. Rivala sa, Andreea Marin Banica detine trei firme pe care le administreaza in familie cu ajutorul surorii sale, jurist de profesie, dar si prin numeroase parteneriate cu alte firme. Faptul ca Zana Surprizelor si-a consolidat statutul de filantroapa devenind ambasadoare UNICEF, a tras un puternic semnal de alarma in zona „Duminicii in familie” asa ca Mihaela Radulescu a devenit in timp util ambasador United Way. Buna si concurenta la ceva! Iar faptul ca Zana a preferat sa promoveze mai mult imaginea ei de buna samariteana decat UNICEF-ul, e alta mancare de peste.

Wall-Street: Si-a vandut casa pentru visul ei de afaceri. Magazinul online pe care il detine valoreaza acum milioane de dolari
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: