Setari Cookie-uri

Cum fac vedetele bani

Statutul de vedeta este in ziua de astazi pe cat de glamorous la inceput, pe atat de instabil, efemer in timp. Acest fapt le determina pe majoritatea vedetelor sa ia masuri de precautie legate de viitorul lor financiar si sa puna astfel bazele unor adevarate business-uri in paralel cu aparitiile lor mediatice. Acum, daca fac alegeri profitabile sau izbutesc sa ne starneasca hazul este o chestiune care tine de bugetul si de inspiratia lor de moment. Acum, daca fac alegeri proftabile sau izbutesc sa ne starneasca hazul este o chestiune care tine de bugetul si de inspiratia lor de moment.

Spre deosebire de romani, vedetele straine au preocupari mai putin intelectuale, dar talente nemaivazute in zona designului vestimentar. Daca topmodelul britanic Kate Moss a lansat ( intr-o pauza de cocaina) o inspirata colectie vestimentara gandindu-se ca ar putea-o depozita foarte rentabil intr-un magazin de haine propriu, Barbra Streisand a avut o strafulgerare in timp ce isi plimba catelusul dragalas si a dezvoltat o afacere cu haine termoizolante pentru caini.

Vocea de aur a Canadei, Celine Dion, a preferat sa mizeze pe cosmetice si haine la fel ca si Victoria Beckham care a lansat, pe langa o linie vestimentara, ochelari de soare si o colectie de denim in 2007. Sean Combs (P Diddy) a preferat sa faca un bine umanitatii (a se citi barbatilor americani) care se imbraca pe zi ce trece tot mai dezagreabil, oferindu-le alternativa unor colectii masculine foarte rafinate.

In materie de parfumuri exista o inclinatie deosebita (sau poate o manie) a unora dintre vedete pentru esentele tari. Daca Beyonce a devenit imaginea Armani promovand parfumul „Diamonds” odata cu ultimul sau album 'B Day", Naomi Campbell manipuleaza inca infiorator cu lookul sau senzual-exotic lansand parfumuri precum „Mistery”, „Naomagia”, „Naomi Sunset”, „Cat Deluxe”. La fel ca Naomi procedeaza si seducatorul Banderas cu esentele sale demonice latine. Cea care a reusit sa straluceasca (Glow) mai puternic decat mintile din Silicon Valley a fost Jennifer Lopez care a lansat nu numai o linie vestimentara, Jlo, ci si un restaurant cu specific cubanez in California, precum si o intreaga industrie a parfumului debutand cu „Still” in 2003 si urmand apoi „Miami Glow by J Lo”, „Live by Jennifer Lopez”, „Love at First Sight by J Lo”, „Live Deluxe”, „Glow After Dark”, „Desire”. Ca ea, multe alte staruri de la Hollywood au preferat din comoditate sa eticheteze anumite produse de frumusete cu brandul lor deja consacrat.

Este extrem de avantajos sa fii vedeta fiindca, se pare, afacerile curg de la sine odata ce faima iti inlesneste o diversitate de posibilitati de reorientare profesionala. Mai greu este sa te mentii pe linia de plutire in showbiz fara sa cazi in derizoriu in momentul in care nu mai esti in topul preferintelor, ori sa te retragi cu diplomatie spre alte arii in care poti excela.

Un articol de Cristina Serbu


Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
13 Iulie 2007
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.