comunicat de presa

128 de pătuțuri noi și 10.450 de lenjerii de pat donate din partea Crucii Roșii Române, P&G și PROFI

Pentru a putea urmari acest video te rugam sa accepti plasarea de cookie-uri de marketing. Accepta toate cookie-urile.

Asociindu-se si in acest an cu ONG-uri dedicate copiilor, PROFI demareaza pe 28 august campania „Te costa 0,00 lei sa ajuti un copil”, care se desfasoara pana la 15 octombrie si prin care doneaza 1.500.000 de lei, luand in calcul exclusiv voturile clientilor sai, si te invita sa Fii si tu un erou pentru copii.

Scopul campaniei este de a exersa dialogul si spiritul civic. Tocmai de aceea, PROFI sustine unele dintre cauzele in care publicul roman crede cel mai mult. Si de aceasta data, suma este daruita integral de catre PROFI, insa destinatia acesteia va fi decisa de catre clientii PROFI care isi vor dona doar cateva minute din timpul lor pentru a vota. Mecanismul campaniei consta in informare, alegerea unuia dintre cele sapte proiecte sociale prezentate, scanarea bonului de cumparaturi PROFI la info-chioscurile din magazine si votarea proiectului preferat.

«Campania a inceput in 2010 ca o dorinta a noastra de a ne implica activ in comunitate si de a schimba in bine vietile copiilor. In toti acesti ani am crescut frumos, iar rezultatele ne-au demonstrat ca e bine sa continuam. ONG-urile au realizat lucruri minunate cu ajutorul acestor donatii si le multumim atat lor, cat si celor care au oferit din timpul lor pentru a vota cauza in care cred cel mai mult. Anul acesta, scopul nostru este sa implicam in procesul de alegere cat mai multi dintre clientii care ne trec pragul. Cand te obisnuiesti sa faci un gest mic, cu efecte mari, iti este mai usor sa faci bine ca mod de viata. Iar despre asta e vorba in aceasta campanie. Impreuna, facem exercitii de bunatate», a declarat Luminita Bunda, Director de Marketing PROFI.

Bonurile de cumparaturi pot avea orice valoare, iar alegerea se poate face in oricare dintre cele peste 600 de magazine PROFI existente in intreaga tara. Cei 1.500.000 lei se vor imparti proportional cu numarul punctelor alocate de clienti prin votarea la info-chioskuri si vor ajunge la sapte ONG-uri in luna noiembrie a acestui an.

Proiectele inscrise in actuala campanie privesc: PROTECTIA MEDIULUI: Natura - cel mai bun Prof (Organizatia Nationala Cercetasii Romaniei), SANATATE: Caii pot ajuta copiii cu autism (Asociatia Descopera Natura), EDUCATIE: Invat, sa nu fiu sarac (Fundatia FARA), APARAREA DREPTURILOR COPIILOR: Festivalul Drepturilor Copilului (Federatia Organizatiilor Neguvernamentale pentru Copil), CULTURA: One World Romania la scoala (Asociatia One World Romania), INCLUZIUNE/ SERVICII SOCIALE: SOS Centre de consiliere si sprijin pentru copii si parinti (SOS Satele Copiilor Romania), SPORT: Performanta sociala prin sport (Fundatia Special Olympics). Materiale informative despre cauzele sustinute de campania din acest an se gasesc pe www.profi.ro si in cadrul magazinelor.

Donatiile IKEA Foundation au ajutat copii din 28 de tari
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: