10 semne care arată că ești copleșită și cum să îți revii

10 semne care arată că ești copleșită și cum să îți revii

Este aproape imposibil să nu te simți copleșită în zile noastre. Te copleșesc toate sarcinile de la locul de muncă, toți cei care vin cu energie negativă, te copleșește fluxul de știri descurajatoare cu privire la se întâmplă în țară și în lume, te simți copleșită atunci când ajungi la concluzia că nu ai timp pentru tine și pentru ceea ce îți face cu adevărat plăcere. Îngrijorător, nu?!

Te întrebi de ce te simți mereu obosită sau de ce nu mai ai apetit? Acestea sunt doar două dintre semnele care indică că ești copleșită de ceea ce se întâmplă în viața ta și că este timpul să iei o pauză.

Te simti coplesita

Sursa Foto: Shutterstock/ By Stock-Asso

Semne care arată că ești copleșită

1. Ai probleme cu somnul sau dormi prea mult

  • Stabilește un program de somn și ține-te de el - îți vei antrena creierul să știe când este ora de somn și de trezit.
  • Pune-te în pat la o oră rezonabilă (nici prea devreme, dar nici prea târziu).
  • Practică exerciții de relaxare (yoga, meditația, exerciții de relaxare a mușchilor) înainte de culcare. Te vor ajuta să îți liniștești mintea.
  • Consumă o băutură liniștitoare.
  • Păstrează aproape un parfum liniștitor (de lavandă).

2. Ești mereu obosită

  • Aplică pașii de la punctul 1.
  • Mănâncă sănătos, alimente care îți oferă energie.
  • Fă exerciții, nu te ajută doar psihic, ci si fizic - vei suficient cât să adormi mai repede.

3. Îți lipsește energia

  • Toți pașii de mai sus te vor ajuta să își recapeți energia.

4. Ești încordată/anxioasă

Fă pauze scurte în timpul zile astfel încât să îți liniștești nervii. Fă o plimbare scurtă sau bucură-te de un prânz sănătos. Evită sau micșorează doza de cofeină și alcool. Fă-ți timp să fii activă. Exercițiile fizice s-au dovedit benefice pentru fizic și psihic.

5. Ești foarte stresată

  • La locul de muncă, vorbește cu șeful tău pentru a-ți acorda mai mult timp ca să duci la bun sfârșit sarcinile care pun presiune pe tine.
  • Ia-ți o zi liberă pentru a te liniști.
  • Împarte sarcinile mari în sarcini mai mici. Rezolvă-le pe bucăți.
  • Stabilește-ți prioritățile și încearcă să găsești un echilibru între muncă și timp liber.

6. Nu ai poftă de mâncare sau mănânci prea mult

  • Ca și în cazul somnului, stabilește un program alimentar și respectă-l. Mai pe scurt, încearcă să mănânci în fiecare zi la aceleași ore.
  • Dacă ți-ai pierdut pofta de mâncare, începe prin a savura porții mici pe timpul zilei și păstrează o masă principală atunci când îți este cel mai foame.
  • Limitează aportul de cofeină, deoarece aceasta contribuie la pierderea poftei de mâncare.
  • sport.

7. Ai probleme de concentrare

  • Împarte-ți sarcinile și rezolvă-le pe bucăți.
  • Stabilește un plan de acțiune și noteaz-l pe o foaie de hârtie. Când ideile și planurile sunt notate, sunt mai ușor de urmărit.
  • Fă-ți liste.
  • Ia-ți pauze mici ca să îți eliberezi mintea.

Semne care arata ca esti coplesita

Sursa Foto: Shutterstock/ By REDPIXEL.PL

8. Îți lipsește motivația

  • Fă-ți timp pentru tine și găsește strategii de dezvoltare personală. Aceste strategii te vor re-energiza și vor reduce sentimentul de copleșire.

9. Petreci mai mult timp cu tine

  • Este foarte bine să petreci timp cu tine. Profită însă de această perioadă pentru a îmbunătăți relația cu tine implicându-te în activități care îți fac plăcere.
  • Lucrează la dezvoltarea ta personală.

10. Ai toane/ești mult prea sensibilă

  • Vorbește cu un doctor specializat dacă stările tale se schimbă radical de la un moment la altul.
  • Ai încredere într-un prieten, îți va face bine să vorbești cu cineva despre ceea ce simți.

Sursa Foto Front Page: Shutterstock/ By Conrado

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: