Setari Cookie-uri

Cata speranta, atata amar in piesa lui Afrim

La prima vedere, noua piesa regizata de Radu Afrim, si pusa in scena la Odeon incepand cu 13 februarie a.c., nu-si propune nimic, timp de trei ore. Insa daca intri cu mintea deschisa, nu dureaza mult pana sa gasesti o universalitate a abordarii comicului in Cata speranta, adresata oricarei categorii de insi dispusi sa profite de geniul lui Afrim, si anume accesabilizarea ciudatului. Toata lumea poate iesi cu zambetul pe buze din sala: fanii absurdului, ai varietatilor, ai monoloagelor sau ai slapstick-ului, se prind curand ca tinta lui este... rasul lor. Despre ce se intampla in substraturi, in continuare.

Realizat de Ioanina

... tot cantul si dansul, tot dialogul absurd si jocurile de cuvinte tip Abbott si Costello, cu un scop nobil: acela de a starni rasul fara ca spectatorului sa ii surada totusi ideea pana la capat. Pentru ca ramai mereu cu un gust amar, chiar dupa cel mai prelung si-necator hohot, un sambure de gand care te asigura ca toate sperantele exprimate de personaje sunt irealizabile: fie impotriva legilor firii, fie impotriva legilor societatii, cert e ca obiectul jindului denota o carenta a sufletului care nu va putea fi satisfacuta, nici chiar de “Zanul” cel Bun – jucat, apropo, de Calin Stanciu Jr. ca multe alte personaje pe care se muleaza cameleonic tanarul actor.

Vizionare placuta


Kudika
18 Martie 2010
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.