In showbiz, se stie, zeitele care troneaza peste armate de fani deseori ajung sa nu-si mai stie lungul nasului, sa creada in propriile super-puteri cu atata lipsa de modestie – gratie intr-o mare masura acolitilor adulatori – incat iau de bune complimentele goale si, din plcitis, lacomie sau ambitie, se viseaza peste noapte transcendandu-si domeniul. Asadar, in doi timpi si trei miscari de PR, cat ai zice “reinventare la minut”, iata-le deificate in “religii” adiacente – actrite se instaleaza in fruntea companiilor de productie finantate din buzunar propriu, cantarete fac saltul din platou de videoclip in decor de lung-metraj, manechine si Iepuroaice bat palma c-un regizor sau un producator mai slab de inger etc.
Daca mai toate aceste acaparari de teren strain merita tratamentul ironic, de data asta, insa, ma simt mai generoasa cu amabilitatile sincere – pentru ca, indulcita de anticiparea unui eveniment conex, voi trece in revista cateva dintre demoazelele din panteonul muzicii care au aruncat doar un ochi, si un nasuc adorabil, in oala vecina a celei de-a saptea arte. Artistele de mai jos – majoritatea – sunt rockerite celebre, ca atare incursiunile lor in film nu pot fi interpretate ca tranzitii serioase, ci, mai degraba, ar intra la categoria marea-cu-degetul. Inghesuite intre un turneu si o inregistrare de album, rolurile atacate de ele, principale sau cameo, au avut cu atat mai multa greutate in CV-ul starletelor cu cat invatacelele nu au stirbit cu nimic produsul finit, dimpotriva – aportul lor l-a consolidat.
Realizat de Ioanina
Era evident, pentru regizorul Scorsese si mai ales pentru fiica acestuia, fana inraita a solistei, ca nu va dezamagi in "The Aviator". Aflata la prima ei aparitie pe marele ecran, Gwen joaca un cameo, mai exact interpretand-o pe Jean Harlow, una dintre numeroasele podoabe de brat cu care protagonistul, Howard Hughes, se mandreste pe la gale, pe covorul rosu, in rarele lui incursiuni prin "lumea buna".