Cronica de film: Americanul

Duminica trecuta, dupa ce am vazut un film prost, am hotarat sa ne clatim ochii cu George Clooney. Am aterizat asadar in fata ecranizarii aproape reusite a romanului A very private gentleman de Martin Booth. Este inutil de mentionat ca aceasta cronica ar fi fost pozitiva chiar si daca filmul ar fi fost un dezastru fiindca simpla prezenta a lui George salveaza orice situatie. Dar nu este cazul. Regizorul Anton Corbijn a facut o treaba buna si a reusit sa ne retina atentia mai bine de 100 de minute. Si apoi, mi-e greu sa o spun, dar Clooney a imbatranit si se vede. Insa de aceasta data i-a prins bine. Fiindca fizicul odata perfect, iar acum cam osos, s-a mulat perfect pe rolul unui om bantuit de trecut, un asasin platit, singuratic si mereu pe drumuri.

Duminica trecuta, dupa ce am vazut un film prost, am hotarat sa ne clatim ochii cu George Clooney. Am aterizat asadar in fata ecranizarii aproape reusite a romanului „A very private gentleman” de Martin Booth. Este inutil de mentionat ca aceasta cronica ar fi fost pozitiva chiar si daca filmul ar fi fost un dezastru fiindca simpla prezenta a lui George salveaza orice situatie. Dar nu este cazul. Regizorul Anton Corbijn a facut o treaba buna si a reusit sa ne retina atentia mai bine de 100 de minute. Si apoi, mi-e greu sa o spun, dar Clooney a imbatranit si se vede. Insa de aceasta data i-a prins bine. Fiindca fizicul odata perfect, iar acum cam osos, s-a mulat perfect pe rolul unui om bantuit de trecut, un asasin platit, singuratic si mereu pe drumuri.

Vizionare placuta

Kudika
9 Septembrie 2010