comunicat de presa

Incepe Concursul Enescu 2016: o sarbatoare a visurilor care ne duc mai departe!

Domestos
Domestos a dat startul oficial al concursului national de creativitate „Sustine igiena de 10”, cu sprijinul Ministerului Educatiei Nationale. Initiativa se va desfasura in perioada 15 septembrie – 1 noiembrie 2017 si isi propune, ca in fiecare an, sa contribuie la imbunatatirea conditiilor de igiena din scoli si gradinite, dar si la cresterea nivelului de constientizare a importantei igienei in randul populatiei.

Tematica initiativei o reprezinta igiena toaletei la scoala/gradinita sau acasa: semnificatia igienei de nota 10, importanta mentinerii igienei, modalitatile de combatere a virusurilor si bacteriilor. Tema sub care se desfasoara este “Fii ajutor de Capitan si invinge microbii!”. Ca in fiecare an, inscrierea materialelor creative in concurs se realizeaza de catre invatatori sau educatori, in numele clasei, prin incarcarea creatiilor copiilor pe site-ul www.domestos.ro, in sectiunea dedicata concursului.

Scolile/gradinitele castigatoare care obtin acelasi numar de voturi din partea vizitatorilor website-ului www.domestos.ro vor fi departajate de Comisia de jurizare, in functie de originalitatea ideii sau abordarii, respectarea tematicii, creativitatea in desen, text, fotografie, film etc. Vor exista mai multe tipuri de premii:

a. Premii in bani, pentru primele 10 scoli din clasament, in valoare cumulata de 29.000 euro, destinate imbunatatirii conditiilor de igiena din grupurile sanitare din unitatile de invatamant (reamenajare/ renovare/ echipare corespunzatoare a grupurilor sanitare din unitatile de invatamant/constructia unor toalete noi).

b. Premii in produse Domestos pentru igienizarea generala a scolilor/gradinitelor castigatoare (primele 15 scoli din clasament).

c. Kit-uri educationale/ jocuri pentru prescolarii/elevii implicati in realizarea lucrarilor castigatoare (pentru primele 10 scoli din clasament).

In plus, toti copiii din clasele inscrise in concursul national vor primi garantat un creion si orar, cu figura Capitanului Igiena, ce le va aminti zi de zi de importanta igienei de nota 10.

Campania organizata de Domestos se desfasoara anul acesta in doua etape: prima etapa (15.07 -15.09.2017) a constat in strangerea de fonduri, 1% din vanzarile Domestos cumulate fiind folosite in faza a doua a campaniei (15.09 - 19.11.2017), care consta in concursul national dedicat scolilor si gradinitelor.

Pe toata durata intregii campanii, initiativa Domestos a beneficiat de sustinerea Andreei Marin, a lui Teo Trandafir si a bloggerilor de parenting Ela Craciun si Dan Cruceru, toti parinti, sensibili la importanta igienei in scoli si gradinite.

Ce mi-a placut la campania Domestos “Sustine igiena de nota 10!”, este faptul ca nu se adreseaza direct adultilor, ci incepe prin a educa cel mai tanar public despre cat de importanta este igiena! Ca brand, poti comunica beneficii pur si simplu sau poti da o insemnatate acestor beneficii. Copiii bine educati, despre importanta igienei azi, sunt oamenii curati de maine!” a declarat Andreea Marin.

“M-am bucurat enorm cand am aflat de proiectul Domestos “Sustine Igiena de Nota 10”, tocmai pentru ca e nevoie ca elevii din ciclul primar si prescolar sa inteleaga semnificatia igienei de nota 10, precum si modalitatile de combatere a microbilor” a declarat Teo Trandafir.

Anul trecut, peste 25.000 de elevi din ciclul primar si gradinite, sub indrumarea cadrelor didactice, au realizat lucrari colective care au ilustrat semnificatia igienei de nota 10 si modul in care il pot ajuta pe Capitanul Igiena sa salveze lumea de microbi si bacterii, utilizand diferite forme de expresie: desen, colaj, macheta, text, fotografie, film.

Din cele peste 1000 de lucrari inscrise de scoli din intreaga tara, 12 au fost declarate castigatoare, iar scolile au primit finantari in valoare de 17.000 de euro pentru renovarea unitatilor sanitare, precum si produse Domestos pentru igienizare.

Ne bucuram ca prin aceasta initiativa educationala, Domestos poate contribui la imbunatatirea conditiilor de igiena din scoli si gradinite. Rezultatele bune de anul trecut ne-au facut sa continuam initiativa in parteneriat cu Ministerul Educatiei Nationale si, de la an la an, sa crestem plafonul de premiere, anul acesta depasind 40.000 euro” a declarat Andra Sima, Brand Building Manager HouseHoldCare, Unilever South Central Europe.

Concursul „Sustine igiena de nota 10” este derulat cu sprijinul Ministerului Educatiei Nationale.

Concursul international George Enescu 2016
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: