comunicat de presa

crucea rosie
Procter&Gamble, PROFI si Crucea Rosie Romana au echipat 41 de maternitati de stat din Romania cu peste 80 de patuturi noi si 7.600 de lenjerii de pat, necesare pentru a oferi nou-nascutilor confortul de care au nevoie in primele zile de viata. Donatia face parte din campania ,,Hai sa daruim un nou inceput pentru un nou-nascut”.

„Maternitatea este locul in care cei mici iau contact pentru prima data cu mediul extern, fiind un spatiu esential atat pentru starea lor de bine, cat si a mamelor. Astfel, intr-un efort colectiv, ne-am propus ca prin aceasta initiativa sa transformam mai multe sectii de nou-nascuti din tara intr-un loc mai bine echipat, care raspunde nevoilor acestora. Ne bucuram sa fim alaturi de o initiativa atat de frumoasa, care ne-a invitat, pe fiecare din noi, la un exercitiu de solidaritate.” a declarat Ioan Silviu Lefter, director general Crucea Rosie Romana.

Campania s-a desfasurat in perioada iunie – septembrie 2017 in magazinele PROFI. Beneficiind de forta brandurilor Ariel, Lenor si Pampers, P&G a alocat resurse semnificative pentru a sprijini acest demers. O parte din valoarea vanzarilor cumulate prin comercializarea celor trei produse din toate magazinele PROFI participante in campanie a fost directionata catre aceasta cauza. Identificarea nevoilor imediate existente in cadrul maternitatilor de stat a fost facuta cu sprijinul Crucii Rosii Romane iar distributia materialelor a demarat in decembrie.

crucea rosie
Aceasta actiune este cea mai buna dovada ca atunci cand branduri puternice, ONG-uri si retaileri se unesc, pot avea un impact pozitiv in comunitati si pot fi o forta dedicata binelui, o forta pentru crestere. P&G, PROFI si Crucea Rosie Romana si-au propus prin acest proiect sa ofere nou-nascutilor confortul necesar pentru a le face venirea pe lume cat mai frumoasa.

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: