comunicat de presa
Un prezent curat pentru un viitor curat! Aceasta este misiunea Seventh Generation, un nou brand sub umbrela Unilever, care îți arată ce înseamnă curățenia cu puterea plantelor. Totul pentru a avea un viitor mai verde și mai curat, care va influența bunăstarea următoarelor șapte generații.
Trăim într-o perioadă în care impactul asupra mediului înconjurător înseamnă și un impact asupra sănătății. De aceea, trebuie să facem alegeri responsabile pe termen lung, atât în ceea ce ne privește pe noi, cât și pe generațiile viitoare. Numai așa putem salva planeta și pe noi înșine. Coloranții și înălbitorii sintetici, parfumul și alcoolul sunt numai câteva dintre ingredientele care pot afecta pe termen lung nu numai mediul înconjurător, ci și sănătatea oamenilor.
Dacă atunci când alegi produsele destinate îngrijirii personale, te tentează din ce în ce mai mult variante curate, cruelty-free și ecologice, de ce nu ai aborda calea naturală, derivată din plante, și când te raportezi la curățenia din casă?
Cu o expertiză de peste 30 de ani în domeniul produselor ecologice destinate curățeniei, Seventh Generation pleacă de la premisa că cel mai bun mod de a trăi viața este atunci când ai în minte viitorul comun. Misiunea brandului este aceea de a crea formule care nu sunt doar eficiente, ci și rezultatul ideal al combinației de ingrediente, care să asigure o mai bună protecție atât a sănătății umane, cât și a mediului înconjurător. Pentru că nu poți duce o viață sănătoasă pe o planetă vulnerabilă.
Planeta este moștenirea noastră
Seventh Generation crede în puterea plantelor – resurse esențiale care se află în centrul sănătății planetei și a oamenilor, produsele Seventh Generation conținând până la 97% ingrediente pe bază de plante.
Cum o risipă este… o risipă, iar conservarea resurselor naturale stă la baza tuturor demersurilor Seventh Generation, ambalajele sunt confecționate din materiale reciclate și reciclabile pentru a urma un traseu firesc al ciclicității în natură. Preocuparea pentru mediul înconjurător și sănătatea umană se vede și în procentele de natură vegetală listate pe ambalaje, deoarece brandul crede cu tărie că orice consumator are dreptul de a ști ce se află în fiecare produs de curățare casnică pe care îl folosește. În plus, parfumurile conțin uleiuri esențiale și extracte botanice care provin 100% din resurse naturale.
Seventh Generation redefinește conceptul de „curat” și prin:
-
Kudika
Lucruri de știut înainte de a opta pentru tratamentul cu Invisalign
-
Alexandra Chivu
Optează pentru sănătate: Ce putem mânca pentru a ne detofixia...
-
Kudika
World Class continuă expansiunea rețelei prin achiziția a două noi...
-
Alexandra Chivu
Strategii pentru părinți: Cum îți înveți copiii să doarmă singuri
-
Kudika
10 alimente care limitează simptomele neplăcute ale alergiilor de...
-
Kudika
MONDELĒZ INTERNATIONAL RAPORTEAZĂ PROGRESE SEMNIFICATIVE ÎN CADRUL...
-
Kudika
-
Alexandra Chivu
Fastingul, de la A la Z: Ce înseamnă, cum se face și cum poate...
-
Kudika
Clasică sau electrică: Factorii cheie de care să ții cont când îți...
Portofoliul Seventh Generation cuprinde:
Seventh Generation este disponibil în magazinele selectate DM, Mega Image, Bebe Tei, dar și on-line (ex: republicabio.ro, organik.ro, elefant.ro).
Pentru mai multe informații și noutăți despre noul brand, accesează site-ul oficial și urmărește pagina de Facebook Seventh Generation România.
#seventhgeneration #poweredbyplants #putereaplantelor
Despre Unilever South Central Europe
Unilever urmărește crearea unui viitor mai bun și îi ajută pe oameni să arate bine, să se simtă bine şi să ia ce e mai bun din viaţă, cu branduri şi servicii care sunt benefice consumatorilor. Unilever este unul dintre liderii globali pe piaţa bunurilor de larg consum, cu operațiuni puternice în peste 100 de țări și vânzări în peste 180 de țări. În regiunea din sud-centru, grupul Unilever desfășoară operațiuni pe piețele produselor alimentare, de îngrijire personală şi de îngrijire a locuinței, prin Unilever South Central Europe şi Unilever România. Unilever South Central Europe, cu sediul în București, coordonează operațiunile de marketing şi vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Moldova. Unilever România coordonează operațiunile de pe platforma industrială de la Ploiești.
Prin planul Unilever pentru un stil de viață sustenabil, compania și-a propus:
* Să ajute mai mult de un miliard de oameni să acționeze pentru a își îmbunătăți sănătatea şi starea de bine până în 2020;
* Să reducă la jumătate amprenta de mediu a produselor până în 2030;
* Să îmbunătățească viața a milioane de oameni până în 2020;
Planul Unilever creează valoare, determinând creșterea business-ului și a încrederii, eliminând costuri și reducând riscurile. Brandurile sustenabile ale companiei cresc cu 46% mai rapid decât restul business-ului și reprezintă mai mult de 70% din creșterea companiei în 2017.
Pentru mai multe informații despre compania Unilever şi brandurile sale, vizitează www.unilever.ro.
Spune-ti parerea!