Kudika
27 August 2019

Chiar dacă nu ești o persoană matinală, poți obține energia de care ai nevoie aducând mici schimbări în rutina ta de dimineață.

comunicat de presa

Modul în care îți începi diminețile are o influență deosebită asupra felului în care te vei simți întreaga zi. De aceea, este important să iei cele mai bune decizii în ceea ce privește alimentația la micul dejun. Chiar dacă nu ești o persoană matinală, poți obține energia de care ai nevoie aducând mici schimbări în rutina ta de dimineață.

În acest sens, Life Care® vine în întâmpinarea ta cu o gamă de alimente speciale care îți vor transforma micul dejun într-o masă sănătoasă și plină de energie, dar și cu o serie de sfaturi practice.

1. Înlocuiește cafeaua normală cu cea BIO

Pentru foarte multe persoane, fiecare dimineață începe cu o ceașcă de cafea aromată. Dar ce ai zice dacă ai consuma o cafea cu și mai multe beneficii ca cea pe care o bei de obicei? Cafeaua instant Magic Energy - Eco Coffee este un amestec unic, care îți răsfață simțurile, te energizeaza și vitalizează, dar într-un mod foarte sănătos. După ceașca de dimineață, vei simți cum organismul se „trezește la viață”. Savoarea unică și beneficiile deosebite pentru sănătate sunt date de combinația dintre cafeaua Arabica BIO (provenită din culturi exclusiv organice), extractele BIO de ganoderma și ginseng, precum și BIO siropul de porumb pudră. Ganoderma și ginsengul sunt binecunoscute pentru efectele lor tonice și energizante, pentru îndepărtarea senzației de oboseală, stimularea activității cardiace și a sistemului imunitar, dar și pentru încetinirea procesului de îmbătrânire prematură.

energie

2. Prepară-ți un smoothie rapid

Atunci când suntem pe fugă, preferăm să trecem peste micul dejun din cauza faptului că prepararea acestuia ar dura prea mult. Ei bine, există o variantă ideală: smoothie delicios. Vegan - Protein Smoothie Meal Balance® este o combinație unică, 100% naturală de proteină de cânepă BIO, proteină de orez, cocos și cacao, care amestecată cu banane, avocado sau alte fructe dupa preferință se tranformă într-un mic dejun delicios de sănătos pentru o zi energică. Cânepa este o sursă importantă de Omega 3 și 6, și alți aminoacizi esențiali, fiind ușor de digerat. Rapid și ușor de preparat, smoothie-ul îți va da impulsul de energie de care ai nevoie!

3. Batoane vegane pentru micul dejun la birou

Ce te faci când programul de lucru începe atât de devreme încât poți servi micul dejun doar la birou? Optezi pentru cea mai practică și sănătoasă variantă: batoanele vegane. Disponibile în două variante: Baton Vegan Proteic cu boabe de cacao Meal Balance® și Baton Vegan Proteic cu Cappucino Meal Balance®, batoanele sunt sățioase reprezentând o masă foarte hrănitoare. Acestea reduc oboseala, senzația de foame și asigură un plus de energie pe întreaga zi. Având în compoziție L-carnitină, ajută la transformarea grăsimii în energie (accelerează arderea grăsimilor ingerate din alimente).

Alegând cele mai sănătoase variante de mic dejun vei observa o îmbunătățire semnificativă a nivelului de energie pe timpul zilei. Nimic complicat, doar alimente deosebite.

Foto: Free-Photos, Pixabay

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: