-
Kudika
Lucruri de știut înainte de a opta pentru tratamentul cu Invisalign
-
Alexandra Chivu
Optează pentru sănătate: Ce putem mânca pentru a ne detofixia...
-
Kudika
World Class continuă expansiunea rețelei prin achiziția a două noi...
-
Alexandra Chivu
Strategii pentru părinți: Cum îți înveți copiii să doarmă singuri
-
Kudika
10 alimente care limitează simptomele neplăcute ale alergiilor de...
-
Kudika
MONDELĒZ INTERNATIONAL RAPORTEAZĂ PROGRESE SEMNIFICATIVE ÎN CADRUL...
-
Kudika
-
Alexandra Chivu
Fastingul, de la A la Z: Ce înseamnă, cum se face și cum poate...
-
Kudika
Clasică sau electrică: Factorii cheie de care să ții cont când îți...
Mondelēz International, Inc. a anunțat lansarea celui de-al doilea raport anual State of Snacking™, un studiu global privind evoluția rolului gustărilor în viața consumatorilor din întreaga lume. Raportul de anul acesta prezintă informații bazate pe cercetare și date proprii, cu privire la comportamentele în schimbare ale consumatorilor, inclusiv obiceiuri alimentare, tendințe de cumpărare și importanța tot mai mare a consumului rațional de gustări pe timpul pandemiei de COVID-19.
Raportul State of Snacking, dezvoltat în parteneriat cu specialistul în sondaje în rândul consumatorilor The Harris Poll, confirmă și completează informațiile proprii globale privind gustările Mondelēz International cu studii personalizate în rândul a mii de consumatori din doisprezece țări cu scopul de a înțelege mai bine rolul pe care gustările îl au în viața oamenilor. Raportul informează cu privire la strategia companiei pe piața de snacking, estimată la un total de 1,2 trilioane de dolari, pentru a crea în continuare viitorul gustărilor, oferind gustarea potrivită, la momentul potrivit, într-un mod potrivit.
Raportul State of Snacking din 2020 subliniază modul în care comportamentul, sentimentul și rutinele legate de mâncare sunt reconturate de COVID-19.
De asemenea, consumatorii evidențiază în continuare importanța gustărilor care le permit să aibă un stil de viață mai sănătos și le crește starea de bine emoțională.
“Rezultatele din raportul State of Snacking consolidează rolul cheie pe care gustările îl au în viața consumatorilor globali, importanța tot mai mare a gustărilor în 2020 și momentele de liniște pe care le oferă persoanelor și familiilor într-o perioadă în care trebuie să rămână acasă și se confruntă în continuare cu provocările create de pandemia de COVID-19,” a declarat Dirk Van de Put, Președinte și CEO al Mondelēz International. “Pe măsură ce sprijinim oamenii să consume gustările potrivite, ne mândrim cu rolul pe care îl avem în viața consumatorilor de pretutindeni, oferind surse de confort, conectare și de apartenență la comunitate, greu de găsit în acest an de izolare.”
Principalele rezultate ale raportului State of Snacking din 2020, care poate fi descărcat la www.stateofsnacking.com, includ:
Gustările înseamnă mai mult decât mâncare
Sănătatea și starea de bine rămân prioritare
Modul în care consumatorii cumpără gustări se schimbă rapid
“Rezultatele raportului State of Snacking nu evidențiază doar valoarea pe care gustările o aduc familiilor și persoanelor, dar ne ajută să înțelegem mai bine nevoile în continuă evoluție ale consumatorilor noștri din întreaga lume, astfel încât să ne putem adapta în continuare și să le oferim gustările pe care și le doresc, unde, când și cum și le doresc,” a declarat Van de Put.
Despre metodologia de cercetare
Studiul a fost realizat online de The Harris Poll în numele Mondelēz International în perioada 6-20 octombrie 2020, în rândul a 6.292 de adulți la nivel global cu vârsta de peste 18 ani. Cercetarea a inclus 12 piețe, inclusiv: Statele Unite (n=506), Canada (n=503), Mexic (n=540), Brazilia (n=530), Franța (n=519), Germania (n=520), Marea Britanie (n=500), Rusia (n=504), China (n=550), India (n=555), Indonezia (n=555) și Australia (n=510). Alte grupuri cheie analizate includ: Gen Z / Centennial 18-23 ani (n=945), Millennials 24-39 ani (n=2222), Gen X 40- 55 ani (n=1646), Boomers 56-74 ani (n=1348) și Silent Generation peste 75 de ani (n=130). Datele din 2019 fac referire la un studiu similar realizat în perioada 16-24 septembrie 2019, în rândul a 6.068 adulți la nivel global.
Despre Mondelēz International
Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) sprijină oamenii să aleagă snack-urile potrivite în aproximativ 150 de țări din întreaga lume. Cu venituri de aproximativ 26 de miliarde de dolari în 2019, MDLZ trasează viitorul snacking-ului, cu branduri globale și locale emblematice, precum biscuiții OREO, belVita și LU; ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone; bomboanele Sour Patch Kids și guma de mestecat Trident. Compania Mondelēz International este mândră să fie membră al Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 și Dow Jones Sustainability Index. Vizitați www.mondelezinternational.com sau urmăriți compania pe Twitter la adresa www.twitter.com/MDLZ.
Spune-ti parerea!