Sindromul de hiperstimulare ovariană: cauze, soluții

Sindromul de hiperstimulare ovariană: cauze, soluții

Sindromul de hiperstimulare ovariană poate să apară în anumite cazuri în timpul administrării tratamentelor de stimulare ovariană, din cadrul FIV. Citește mai multe despre acest subiect.

Sindromul de hiperstimulare ovariană se poate să apară atunci când se dezvoltă prea mulți foliculi (săculeți în care se dezvoltă ovulele) ca urmare a injecțiilor hormonale utilizate în tratamentele pentru fertilitate.

Când sindromul de hiperstimulare ovariană este sever și nu este tratat la timp, poate cauza complicații grave. Modificările chimiei corpului permit că fluidul care transporta în mod normal celulele sangvine să se scurgă și să se acumuleze în abdomen, în jurul ovarelor, intestinelor și rinichilor. Depistarea la timp a simptomelor, împreună cu monitorizarea atentă a ciclului de tratament, ajută la reducerea riscului de complicații grave.

Citește mai multe despre acest subiect pe MamiȘiCopilul

Featured foto de la Chinnapong via Shutterstock

Vizionare placuta


Kudika
5 Iulie 2021
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.


Setari Cookie-uri