Setari Cookie-uri

ce te faci cand nu stii ce decizie sa iei?

ce te faci cand nu stii ce decizie sa iei?in 2008 am absolvit facultatea si acum sunt asistenta medicala la doar 22 de ani.ideea e ca acum sunt intrun oras in care nu stiu sigur daca vreau sa si raman ...adica e mai mic sansele sunt mai putine de a te realiza profesional si, urmez si un master pe care acuma il termin.problema e ca prietenul meu nici nu vrea sa auda sa ne mutam la timisoara ....si eu cred ca as vrea deji is constienta ca miar fii destul de greu financiar .voi ce parere aveti .el zice ca nu vrea sa plateasca chirie avand casa si serviciu bun aici .eu in schimb am un loc de munca pana in toamna.u ce ati face?
adrianacarabas
Postat pe 3 Iunie 2009 20:49
eu as pleca ....daca asta iti doresti cu adevarat..cand e vb de tine si de viitorul tau nu trebuie sa decizi in functie de cel de langa tine.Nimeni nu iti poate garanta ca o sa ramai cu el pe viata insa diploma si copilul sunt ale tale pe viata.Bafta
sweet_mirela2
Postat pe 22 Iunie 2009 14:10
Ofer servicii de divinatie in Tarot, probabil cele mai bune servicii de pe internet, moralitate, profesionalism. Analize personalizate realizate cu mult suflet si pasiune analizele personalizate care nu sunt generate automat de vreun program de calculator precum pe alte site-uri. Nu lasa viitorul sa te prinda nepregatit.Fii cu un pas inainte si lasa tarotul sa iti dezvaluie viitorul si de ce nu chiar sa te ajute sa iti schimbi viata in bine.
Prezicerile mele sunt intotdeauna sincere .

Confidentialitatea este respectata si garantata. pt. mai multe detalii accesati site-ul http://tarotkitty.webs.com/
Cristinakitty
Postat pe 27 Ianuarie 2010 17:45
pleaca e viitorul tau in joc.daca te-ar iubi te-ar sprijini. mai ales ca a venit criza asta peste noi, daca ne mai ingradim si mai tare orizonturile atunci unde ajungem?
Shhh
Postat pe 27 Ianuarie 2010 17:55