ce te faci cand nu stii ce decizie sa iei?

Subiect nou
Alege alt forum  
Voteaza:
Rating curent ce te faci cand nu stii ce decizie sa iei?: (5 din 1 vot)

adrianacarabas Avatarul lui adrianacarabas

4 mesaje

ce te faci cand nu stii ce decizie sa iei?in 2008 am absolvit facultatea si acum sunt asistenta medicala la doar 22 de ani.ideea e ca acum sunt intrun oras in care nu stiu sigur daca vreau sa si raman ...adica e mai mic sansele sunt mai putine de a te realiza profesional si, urmez si un master pe care acuma il termin.problema e ca prietenul meu nici nu vrea sa auda sa ne mutam la timisoara ....si eu cred ca as vrea deji is constienta ca miar fii destul de greu financiar .voi ce parere aveti .el zice ca nu vrea sa plateasca chirie avand casa si serviciu bun aici .eu in schimb am un loc de munca pana in toamna.u ce ati face?
Raporteaza abuz de limbaj
lonely_soul Avatarul lui lonely_soul

419 mesaje
Oras: bistrita

Muta-te numai tu in Timisoara si realizeaza-ti visele sa nu regreti mai tarziu. Nici un barbat nu merita sa te sacrifici pentru el. Parerea mea.
iris_4_ever Avatarul lui iris_4_ever

6666 mesaje
Oras: bucuresti

Analizeaza-ti sentimentele si vezi care dintre ele sunt mai puternice : dragostea pentru iubit sau dorinta de realizare profesionala ?

Daca te muti s-ar putea sa-l pierzi definitiv .....daca nu te muti , s-ar putea sa te pierzi pe tine ceea ce zic eu este mult mai grav decat pierderea unui iubit.
Daca simti ca vrei mai mult ....atunci nu te ingropa intr-un satuc uitat de lume fara posibilitatea de a avansa pe plan profesional.

Daca te iubeste si nu e genu ,,femeia sta la cratita langa barbat'' atunci te intelege si iti accepta hotararea daca nu ....inseamna nu pierzi nimic
cristi_nne Avatarul lui cristi_nne

1173 mesaje
Oras: slatina

De la: iris_4_ever, la data 2009-06-04 05:20:26Analizeaza-ti sentimentele si vezi care dintre ele sunt mai puternice : dragostea pentru iubit sau dorinta de realizare profesionala ?