Iritatii

Subiect nou
Alege alt forum  
Voteaza:
 
kudika062399 Avatarul lui kudika062399

1 mesaj
Membru din: 25/08/2009

Am si eu o rugaminte... Fac culturism iar la sala ma irit foarte tare pe picioare. Imi apar bubite galbene ca si iritatiile cand te barbieresti, le storc si arata foarte nasol. An incercat tot felu de creme dar nimica, am o piele foarte sensibila. Vreau si eu sa stiu ce creme as putea folosi. Va rog din suflet sa ma ajutati!!!
Raporteaza abuz de limbaj
kudika062110 Avatarul lui kudika062110

12 mesaje
Membru din: 24/08/2009

De la: kudika062399, la data 2009-08-25 13:06:38Am si eu o rugaminte... Fac culturism iar la sala ma irit foarte tare pe picioare. Imi apar bubite galbene ca si iritatiile cand te barbieresti, le storc si arata foarte nasol. An incercat tot felu de creme dar nimica, am o piele foarte sensibila. Vreau si eu sa stiu ce creme as putea folosi. Va rog din suflet sa ma ajutati!!!


Te epilezi pe picioare?Poate de asta iti ies bubite,de la transpiratie.
In primul rand ,nu le mai atinge,stiu ca deranjeaza si de asta iti bagi nasu si le storci,dar asta nu e bine.
sfaturipractice-cosmetica.blogspot.com/
Raporteaza abuz de limbaj
carin09 Avatarul lui carin09

15 mesaje
Membru din: 27/04/2009

iti dau un sfat si daca vrei sa il asculti o sa scapi si de acele bubite.
E vorba de Bioptron nu stiu daca il ai sau daca ai auzit de el insa el rezolva orice problema de piele fara medicamentatie sau creme care mai degraba accentueaza ceea ce ai u.
eu lam foflosit e bun si pentru riduri il pot folosi toti din familie nu are nici o contraindicatie e atestat ca aparat medical etc....
daca vrei mai multe informatii stan.ralucapaula@yahoo.com e e-mailul meu si pot sa iti trimit mai multe informatii despre cum poti sa il cumperi pret etc:)
Raporteaza abuz de limbaj
ally020 Avatarul lui ally020

7 mesaje
Membru din: 7/11/2007
Oras: tg mures

parerea mea e sa nu te apuci sa te ungi cu toate alifiile la sfatul vecinei , bunicii prietenilor si alti.. du-te la un dermatolog .
Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra Kudika.ro
Da.La dermatolog e indicat sa te duci, nu sa folosesti tratament dupa auz...
Raporteaza abuz de limbaj