Setari Cookie-uri

Ajutati-ma!!!Va rog...

Buna.Am mare nevoie de niste informatii...Prima ar fi cat costa un avort?Am facut 3 teste de sarcina astazi si mi-a iesit pozitv,adica sunt insarcinata.Am 20 de ani sunt studenta,dar nu lucrez...am niste bani pus deoparte,dar as vrea sa stiu cam cat costa un avort??Va rog e foarte important!!!! Ajutati-ma!!!!!!
Bebe_Baba
Postat pe 10 Martie 2010 19:09
De la: Bebe_Baba, la data 2010-03-10 19:09:30Buna.Am mare nevoie de niste informatii...Prima ar fi cat costa un avort?Am facut 3 teste de sarcina astazi si mi-a iesit pozitv,adica sunt insarcinata.Am 20 de ani sunt studenta,dar nu lucrez...am niste bani pus deoparte,dar as vrea sa stiu cam cat costa un avort??Va rog e foarte important!!!! Ajutati-ma!!!!!!


intre 200-300 ron (2 milioane-3)
mara19
Postat pe 10 Martie 2010 19:21
BUNA.NU CRED CA O SA TE COASTE SCUMP UNDEVA IN JURU LA 100 150EURO.DAR AI GRIJA KA SUS MULT MAI MULT O SA TE COASTE.POATE TE CASATORESTI???????????????????
kudika141601
Postat pe 10 Martie 2010 19:36
De la: Bebe_Baba, la data 2010-03-10 19:09:30Buna.Am mare nevoie de niste informatii...Prima ar fi cat costa un avort?Am facut 3 teste de sarcina astazi si mi-a iesit pozitv,adica sunt insarcinata.Am 20 de ani sunt studenta,dar nu lucrez...am niste bani pus deoparte,dar as vrea sa stiu cam cat costa un avort??Va rog e foarte important!!!! Ajutati-ma!!!!!!


eu ma intreb cum naiba de ai calcat pe bec? contraceptia bat-o vina .......... offff copilele astea !
coldwind
Postat pe 10 Martie 2010 19:40
De la: coldwind, la data 2010-03-10 19:40:34
De la: Bebe_Baba, la data 2010-03-10 19:09:30Buna.Am mare nevoie de niste informatii...Prima ar fi cat costa un avort?Am facut 3 teste de sarcina astazi si mi-a iesit pozitv,adica sunt insarcinata.Am 20 de ani sunt studenta,dar nu lucrez...am niste bani pus deoparte,dar as vrea sa stiu cam cat costa un avort??Va rog e foarte important!!!! Ajutati-ma!!!!!!