buna!

Subiect nou
Alege alt forum  
Voteaza:
 
miiky Avatarul lui miiky

2 mesaje
Membru din: 13/05/2008
Oras: arad

ma numesc mihaela. am si eu o mica(mare)problema! daca ma puteti ajuta cu o
parere (as'dori d-na doctor , daca poate sa imi raspunda!). am avut un
accident de masina acum 6 ani. din cauza cum am stat prea mult timp in repaus
la pat, am facut tromboflebita. mi-au dat tratament atunci pt. vindecare. pe
urma am avut sterilet, pe care organismul l-a suportat 2ani jum. mi
s-au umflat ovarele si uterul. steriletul a trebuit scos afara! inainte de a-mi pune sterilet am avut doar o intrerupere de sarcina! am inceput sa iau anticonceptionale "yasmin"(am avut si niste chisturi,stiam ca le elimina.le-a eliminat!), dupa2,3luni de zile, cand luam medicamentul , pornea sange din mine fff.mult. le-am intrerupt! am fost la ginecolog, mi-a prescris "milligest impreuna cu aspnter".
le iau de cateva luni(4,5), dar luna trecuta si aceasta nu mi-a venit ciclul!
gineologul a zis din cauza la stres : amenoree secundara. eu totusi va intreb: ar'putea fii o problema? sa fie um am avut acea tromboflebita si din cauza
aceasta sa nu mai pot lua anticonceptionale? ce pot face?
mulumesc anticipat! numai bine!
Raporteaza abuz de limbaj
miiky