Setari Cookie-uri

IMI CADE PARUL FOARTE TARE !!

DE CITEVE LUNI IMI CADE PARUL FOARTE MULT. LA FIECARE PIEPTANAT MA SPERII CITE FIRE DE PAR VAD PE PERIE !!
AM PROBLEME CU FICATUL, INSA NU AM SCHIMBAT NICI UN MEDICAMENT, SI NU VAD DE CE SA PIERD ATITA PAR FARA MOTIV??
SA FIE STRESUL LA MIJLOC ?/ S-AR PUTEA !!

CE AS PUTEA FOLOSII SA MA AJUTE ??

MULTUMIRI, ANNA.
healthy014814
Postat pe 9 Iulie 2010 05:19
pana la medicamente ar trebui sa ai grija la alimentatie. apoi spala'te de doua-trei ori pe saptamana, si te piaptana numai dupa ce parul e uscat. parul nespalat se rupe mai repede, iar cel ud la fel. foloseste balsam mereu.lasa'l desprins, nu il mai strange in coada. incearca sa niste masti naturale impotrivacaderii parului, cred ca sunt mai bune decat medicamentele. cauta pe net ca gasesti o groaza.ah, si mai lasa vopseaua, uscatorul, placa, bigudiurile. daca vrei sa te vopsesti foloseste ori o vopsea de buna!! calitate ori un nuantator.
Shhh
Postat pe 9 Iulie 2010 09:10
cu toata increderea iti recomand 6 tablete de drojdie de bebe`pe zi.din propria experienta garantat.anamaria
healthy001744
Postat pe 28 Iulie 2010 23:59
MULTUMESC DE AJUTOR ! AM DAT DE CITEVA ORI CU ALOE , CHIAR PLANTA ORIGINALA. AM TAIAT O BUCATA DIN PLANTA SI AM CURATAT-O ,M-AM DAT CU ACEL GEL CE IESE DIN ALOE PE CAP,AM STAT CU GEL CAM 30 DE MINUTE,APOI M-AM SPALAT PE CAP.-- AM MAI DAT SI CU 2 GALBENUSE DE OU+ULEI DE MASLINE+CITEVA PICATURI DE LAMIIE . LA FEL AM TINUT 30 DE MINUTE PE CAP, APOI M-AM SPALAT. --- SI SE PARE CA NU MAI CADE ASA DE MULT CA INAINTE !!!
VOI CONTINUA SA MA DAU CU ALOE PE CAP,SE PARE CA AJUTA. E NATURAL SI NU COSTA NIMICA.
VAD CA E DE AJUTOR !!! POATE SI PENTRU ALTII CARE SUNT IN SITUATIA MEA E BUN DE INCERCAT !!
VA MULTUMESC DIN INIMA PENTRU SFATURI.
healthy014814
Postat pe 29 Iulie 2010 19:32
in primul rand,trebuie sa gasesti cauza[mie de ex a inceput sa-mi cada parul tare de cand il tin prins in coada foarte strans]