Setari Cookie-uri

Puncte negre Yacx

Salut !

Desi am norocul de a ma putea "tine departe de cosuri" , Punctele negre sunt ceva mai hotarate si mi-au invadat in special zona T , dar nu numai . Am fost la cosmeticiana de 3 ori si ce-i drept am mai scapat de ele , insa , dat fiind ca sunt studenta , nu-mi da mana sa cheltuiesc 100 lei pe luna doar acolo . Imi puteti recomanda un crema , un tratament ,ceva ?


Multumesc anticipat
moonlight_Touch
Postat pe 15 Septembrie 2010 09:37
De la: moonlight_Touch, la data 2010-09-15 09:37:06Salut !

Desi am norocul de a ma putea "tine departe de cosuri" , Punctele negre sunt ceva mai hotarate si mi-au invadat in special zona T , dar nu numai . Am fost la cosmeticiana de 3 ori si ce-i drept am mai scapat de ele , insa , dat fiind ca sunt studenta , nu-mi da mana sa cheltuiesc 100 lei pe luna doar acolo . Imi puteti recomanda un crema , un tratament ,ceva ?


Multumesc anticipat


citisem undeva de o solutie minune care se lauda ca intr-o saptamana dispar si cosurile si punctele negre: zeama de cuc in proportie de 45 %, lichid uman eliberat din acctivitatea ardenta in aceiasi proportie si restu' de 10 % fiind preludiu.
geo_reincarcat_iara
Postat pe 15 Septembrie 2010 11:42
De la: geo_reincarcat_iara, la data 2010-09-15 11:42:24
De la: moonlight_Touch, la data 2010-09-15 09:37:06Salut !

Desi am norocul de a ma putea "tine departe de cosuri" , Punctele negre sunt ceva mai hotarate si mi-au invadat in special zona T , dar nu numai . Am fost la cosmeticiana de 3 ori si ce-i drept am mai scapat de ele , insa , dat fiind ca sunt studenta , nu-mi da mana sa cheltuiesc 100 lei pe luna doar acolo . Imi puteti recomanda un crema , un tratament ,ceva ?


Multumesc anticipat


citisem undeva de o solutie minune care se lauda ca intr-o saptamana dispar si cosurile si punctele negre: zeama de cuc in proportie de 45 %, lichid uman eliberat din acctivitatea ardenta in aceiasi proportie si restu' de 10 % fiind preludiu.