Mai multe
| Salut, fetelor! Sunt noua pe aici si am nevoie de sfaturi... As vrea sa lucrez ca manichiurista, am facut un curs insa nu am invatat foarte multe... In momentul de fata merg la un salon, dar ce am invatat eu si ce se face aici este diferit... Merg de ceva timp, dar nu pot spune ca am evoluat in nici un fel... Ce as putea face sa invat totusi ceva?Astept raspuns... indiferent de idee.. | ||
|
sirim Postat pe 12 Februarie 2011 20:49 |
||
|---|---|---|
De la: sirim, la data 2011-02-12 20:49:57Salut, fetelor! Sunt noua pe aici si am nevoie de sfaturi... As vrea sa lucrez ca manichiurista, am facut un curs insa nu am invatat foarte multe... In momentul de fata merg la un salon, dar ce am invatat eu si ce se face aici este diferit... Merg de ceva timp, dar nu pot spune ca am evoluat in nici un fel... Ce as putea face sa invat totusi ceva?Astept raspuns... indiferent de idee.. cu siguranta gasesti carti pe net...daca stii engleza
|
||
|
battleofwits Postat pe 12 Februarie 2011 20:55 |
||
| ce fel de curs ai urmat? nu te-au invatat acolo pasii corecti de aplicare? | ||
|
|
||
|
alexa_ph Postat pe 29 Iunie 2011 13:59 |
||
De la: sirim, la data 2011-02-12 20:49:57Salut, fetelor! Sunt noua pe aici si am nevoie de sfaturi... As vrea sa lucrez ca manichiurista, am facut un curs insa nu am invatat foarte multe... In momentul de fata merg la un salon, dar ce am invatat eu si ce se face aici este diferit... Merg de ceva timp, dar nu pot spune ca am evoluat in nici un fel... Ce as putea face sa invat totusi ceva?Astept raspuns... indiferent de idee.. incearca sa mergi pe LIPSCANI la Nr. 57....si vezi daca te poate ajuta cu ceva...
|
||
|
RUY_BLAS Postat pe 29 Iunie 2011 14:21 |
||
| Subiect | Mesaje | Ultimul Mesaj |
|---|---|---|
| Manichiura/Pedichiura cu pestisori | 10 | De la: Dor_a 7 Octombrie 2009 12:37 |
| SALON PROFESIONAL DE MANICHIURA CU SOLUTII | 1 | De la: kudika320769 7 Decembrie 2010 13:09 |