Setari Cookie-uri

Va rog, un raspuns ... este spotting sau nu ?:(

Buna, am si eu o intrebare . Sunt la a treia folie de anticonceptionale Yasmine si sunt la penultima pastiluta , si mi-a aparut o scurgere rosie . Problema este urmatoarea, eu in acea zi (11.02.2012) am avut contact neprotejat . Pastilele le-am luat pe toate . Este vre-o sansa sa raman insarcinata ? Ma gandesc daca am luat toate pastilele eram sub protectie , dar nu sunt foarte sigura. Ceea ce mi se intampla este intr-adevar spotting? Va rog astept un raspuns :* Va multumesc.
hilde31
Postat pe 12 Februarie 2012 12:03
De la: hilde31, la data 2012-02-12 12:03:02Buna, am si eu o intrebare . Sunt la a treia folie de anticonceptionale Yasmine si sunt la penultima pastiluta , si mi-a aparut o scurgere rosie . Problema este urmatoarea, eu in acea zi (11.02.2012) am avut contact neprotejat . Pastilele le-am luat pe toate . Este vre-o sansa sa raman insarcinata ? Ma gandesc daca am luat toate pastilele eram sub protectie , dar nu sunt foarte sigura. Ceea ce mi se intampla este intr-adevar spotting? Va rog astept un raspuns :* Va multumesc.



teoretic ovarele tale sunt in repaus, hormonal corpul tau nu prea are cum sa produca ovulatia, Surgerea rosie nu denota sarcina, poate sa fie de la altceva.. oricum , sfatul meu e sa sa te duci la medicul ginecolog,
kudika476402
Postat pe 7 Martie 2012 14:37
De la: hilde31, la data 2012-02-12 12:03:02Buna, am si eu o intrebare . Sunt la a treia folie de anticonceptionale Yasmine si sunt la penultima pastiluta , si mi-a aparut o scurgere rosie . Problema este urmatoarea, eu in acea zi (11.02.2012) am avut contact neprotejat . Pastilele le-am luat pe toate . Este vre-o sansa sa raman insarcinata ? Ma gandesc daca am luat toate pastilele eram sub protectie , dar nu sunt foarte sigura. Ceea ce mi se intampla este intr-adevar spotting? Va rog astept un raspuns :* Va multumesc.


Am mai raspuns la acest subiect de topic!!!!
Ca raspuns la prima intrebare,,,acesta este "Nu"!Te aflai sub protectia contraceptivelor!Nu are rost sa te protejezi suplimentar,inaintea actului sexual,decat daca nu esti sigura de sanatatea partenerului tau!

Scurgerea rosiatica ,poate fi datorata tot anticonceptionalelor,daca se repeta,mergi la medicul ginecolog,care ti-a prescris contraceptivele!!!
MissRainbow
Postat pe 7 Martie 2012 15:11
De la: MissRainbow, la data 2012-03-07 15:11:46
De la: hilde31, la data 2012-02-12 12:03:02Buna, am si eu o intrebare . Sunt la a treia folie de anticonceptionale Yasmine si sunt la penultima pastiluta , si mi-a aparut o scurgere rosie . Problema este urmatoarea, eu in acea zi (11.02.2012) am avut contact neprotejat . Pastilele le-am luat pe toate . Este vre-o sansa sa raman insarcinata ? Ma gandesc daca am luat toate pastilele eram sub protectie , dar nu sunt foarte sigura. Ceea ce mi se intampla este intr-adevar spotting? Va rog astept un raspuns :* Va multumesc.

[img]http://i1246.photobucket.com/albums/gg613/talpa_iute/1202591pu55lez1va-1-1.gif[/img][/quote][/quote] [img]http://i1246.photobucket.com/albums/gg613/talpa_iute/1202591pu55lez1va-1-1.gif[/img][/quote][/quote] [img]http://i1246.photobucket.com/albums/gg613/talpa_iute/1202591pu55lez1va-1-1.gif[/img][/quote][/quote] [/quote][/quote][/quote]
[/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote]
Am mai raspuns la acest subiect de topic!!!!
Ca raspuns la prima intrebare,,,acesta este "Nu"!Te aflai sub protectia contraceptivelor!Nu are rost sa te protejezi suplimentar,inaintea actului sexual,decat daca nu esti sigura de sanatatea partenerului tau!

Scurgerea rosiatica ,poate fi datorata tot anticonceptionalelor,daca se repeta,mergi la medicul ginecolog,care ti-a prescris contraceptivele!!![/quote]
paullo
Postat pe 31 Martie 2012 13:59
De la: MissRainbow, la data 2012-03-07 15:11:46
De la: hilde31, la data 2012-02-12 12:03:02Buna, am si eu o intrebare . Sunt la a treia folie de anticonceptionale Yasmine si sunt la penultima pastiluta , si mi-a aparut o scurgere rosie . Problema este urmatoarea, eu in acea zi (11.02.2012) am avut contact neprotejat . Pastilele le-am luat pe toate . Este vre-o sansa sa raman insarcinata ? Ma gandesc daca am luat toate pastilele eram sub protectie , dar nu sunt foarte sigura. Ceea ce mi se intampla este intr-adevar spotting? Va rog astept un raspuns :* Va multumesc.

[img]http://i1246.photobucket.com/albums/gg613/talpa_iute/1202591pu55lez1va-1-1.gif[/img][/quote][/quote] [img]http://i1246.photobucket.com/albums/gg613/talpa_iute/1202591pu55lez1va-1-1.gif[/img][/quote][/quote] [img]http://i1246.photobucket.com/albums/gg613/talpa_iute/1202591pu55lez1va-1-1.gif[/img][/quote][/quote] [/quote][/quote][/quote]
[/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote]
Am mai raspuns la acest subiect de topic!!!!
Ca raspuns la prima intrebare,,,acesta este "Nu"!Te aflai sub protectia contraceptivelor!Nu are rost sa te protejezi suplimentar,inaintea actului sexual,decat daca nu esti sigura de sanatatea partenerului tau!

Scurgerea rosiatica ,poate fi datorata tot anticonceptionalelor,daca se repeta,mergi la medicul ginecolog,care ti-a prescris contraceptivele!!![/quote]
paullo
Postat pe 31 Martie 2012 13:59
De la: MissRainbow, la data 2012-03-07 15:11:46
De la: hilde31, la data 2012-02-12 12:03:02Buna, am si eu o intrebare . Sunt la a treia folie de anticonceptionale Yasmine si sunt la penultima pastiluta , si mi-a aparut o scurgere rosie . Problema este urmatoarea, eu in acea zi (11.02.2012) am avut contact neprotejat . Pastilele le-am luat pe toate . Este vre-o sansa sa raman insarcinata ? Ma gandesc daca am luat toate pastilele eram sub protectie , dar nu sunt foarte sigura. Ceea ce mi se intampla este intr-adevar spotting? Va rog astept un raspuns :* Va multumesc.

[img]http://i1246.photobucket.com/albums/gg613/talpa_iute/1202591pu55lez1va-1-1.gif[/img][/quote][/quote] [img]http://i1246.photobucket.com/albums/gg613/talpa_iute/1202591pu55lez1va-1-1.gif[/img][/quote][/quote] [img]http://i1246.photobucket.com/albums/gg613/talpa_iute/1202591pu55lez1va-1-1.gif[/img][/quote][/quote] [/quote][/quote][/quote]
[/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote]
Am mai raspuns la acest subiect de topic!!!!
Ca raspuns la prima intrebare,,,acesta este "Nu"!Te aflai sub protectia contraceptivelor!Nu are rost sa te protejezi suplimentar,inaintea actului sexual,decat daca nu esti sigura de sanatatea partenerului tau!

Scurgerea rosiatica ,poate fi datorata tot anticonceptionalelor,daca se repeta,mergi la medicul ginecolog,care ti-a prescris contraceptivele!!![/quote]
paullo
Postat pe 31 Martie 2012 13:59
De la: MissRainbow, la data 2012-03-07 15:11:46
De la: hilde31, la data 2012-02-12 12:03:02Buna, am si eu o intrebare . Sunt la a treia folie de anticonceptionale Yasmine si sunt la penultima pastiluta , si mi-a aparut o scurgere rosie . Problema este urmatoarea, eu in acea zi (11.02.2012) am avut contact neprotejat . Pastilele le-am luat pe toate . Este vre-o sansa sa raman insarcinata ? Ma gandesc daca am luat toate pastilele eram sub protectie , dar nu sunt foarte sigura. Ceea ce mi se intampla este intr-adevar spotting? Va rog astept un raspuns :* Va multumesc.

[img]http://i1246.photobucket.com/albums/gg613/talpa_iute/1202591pu55lez1va-1-1.gif[/img][/quote][/quote] [img]http://i1246.photobucket.com/albums/gg613/talpa_iute/1202591pu55lez1va-1-1.gif[/img][/quote][/quote] [img]http://i1246.photobucket.com/albums/gg613/talpa_iute/1202591pu55lez1va-1-1.gif[/img][/quote][/quote] [/quote][/quote][/quote]
[/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote]
Am mai raspuns la acest subiect de topic!!!!
Ca raspuns la prima intrebare,,,acesta este "Nu"!Te aflai sub protectia contraceptivelor!Nu are rost sa te protejezi suplimentar,inaintea actului sexual,decat daca nu esti sigura de sanatatea partenerului tau!

Scurgerea rosiatica ,poate fi datorata tot anticonceptionalelor,daca se repeta,mergi la medicul ginecolog,care ti-a prescris contraceptivele!!![/quote]
paullo
Postat pe 31 Martie 2012 13:59
De la: MissRainbow, la data 2012-03-07 15:11:46
De la: hilde31, la data 2012-02-12 12:03:02Buna, am si eu o intrebare . Sunt la a treia folie de anticonceptionale Yasmine si sunt la penultima pastiluta , si mi-a aparut o scurgere rosie . Problema este urmatoarea, eu in acea zi (11.02.2012) am avut contact neprotejat . Pastilele le-am luat pe toate . Este vre-o sansa sa raman insarcinata ? Ma gandesc daca am luat toate pastilele eram sub protectie , dar nu sunt foarte sigura. Ceea ce mi se intampla este intr-adevar spotting? Va rog astept un raspuns :* Va multumesc.

[img]http://i1246.photobucket.com/albums/gg613/talpa_iute/1202591pu55lez1va-1-1.gif[/img][/quote][/quote] [img]http://i1246.photobucket.com/albums/gg613/talpa_iute/1202591pu55lez1va-1-1.gif[/img][/quote][/quote] [img]http://i1246.photobucket.com/albums/gg613/talpa_iute/1202591pu55lez1va-1-1.gif[/img][/quote][/quote] [/quote][/quote][/quote]
[/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote]
Am mai raspuns la acest subiect de topic!!!!
Ca raspuns la prima intrebare,,,acesta este "Nu"!Te aflai sub protectia contraceptivelor!Nu are rost sa te protejezi suplimentar,inaintea actului sexual,decat daca nu esti sigura de sanatatea partenerului tau!

Scurgerea rosiatica ,poate fi datorata tot anticonceptionalelor,daca se repeta,mergi la medicul ginecolog,care ti-a prescris contraceptivele!!![/quote]
paullo
Postat pe 31 Martie 2012 13:59

Recomandari

Subiect Mesaje Ultimul Mesaj
Relatii 4 De la: kudicafex81 29 Iulie 2016 19:29
eu scorpion el rac 13 De la: kudika311399_silvia 13 Decembrie 2010 14:09
ce parere aveti despre pozele postate? 21 De la: kudika_29054 11 Aprilie 2013 11:13
offf 6 De la: kudika_945668 11 Decembrie 2013 10:25
Curiozitate sau dorinta 7 De la: kudika_6958 14 Decembrie 2014 13:04