Setari Cookie-uri

Teama de medicul dentist

Aproape majoritatea persoanelor pe care le cunosc au o mare frica de medicul dentist (inclusiv eu care sunt medic dentist:)).
Aceasta teama este dobandita deobicei din copilarie, atunci cand la prima vizita intr-un cabinet stomatologic am fost traumatizati in sensul ca am simtit multa durere, medicul ne-a bruscat, nu ne-a lasat sa ne acomodam sau sa "ne pregatim psihic" pentru interventia ce avea sa urmeze..
Din pacate, aceasta teama ne impiedica sa mergem la controale regulate, menite sa previna afectiunile dentare si ajungem sa ne pierdem dintii mult prea devreme si nu numai.

Cum ne depasim teama de medicul dentist?:)
Stomatologie_Moderna_1
Postat pe 30 Iunie 2012 10:29
Incercand! Si apirand tot mai serios spre o dantura perfecta!
Toata copilaria am avut oroare si experiente neplacute. Dar mi-am luat inima in dinti, am citit mult despre tehnicile moderne, si am luat-o incet, de la consultatii, discutii pe intelesul meu cu stomatologul, detartraj, carii mai mici.... Pana am ajuns sa-mi rezolv cam toate problemele.
Sincer, plec zambind si atat de incantata de la dentist, pentru ca am ravnit mult la o dantura frumoasa si sunt mandra ca imi rezolv problemele.
Pentru orice plomba eu mi-am facut anestezie, si nu am simtit ambsolut nimic.
Inchid ochii in timp ce-mi lucreaza, ma gandesc la ceva frumos si recunosc ca un mare rol il are medicul- prin atitudinea lui.
Eu am avut noroc de o doctorita super, la care merg de mult timp, nu am nicio problema cu ceea ce mi-a lucrat, o rog sa-mi explice ce-mi face, are rabdare, atmosfera e relaxanta.
Fugind de temerile acestea, nu le putem invinge niciodata. Si cu cat amanam, cu atat ne va fi mai greu.
alipasare
Postat pe 16 Iulie 2012 10:35
Eu merg de doua ori pe an la dentist, la controlul periodic, si ma relaxez la ei ascultand muzica pentru... relaxare. Ei au chiar un cd-player si un cd in acest sens, si chiar ajuta metoda aceasta.