Cursuri limba engleza

Subiect nou
Alege alt forum  
Voteaza:

kudika_940038 Avatarul lui kudika_940038

1 mesaj

Buna!
As dori cateva recomandari de cursuri de limba engleza in zona centrala a Bucurestiului. Multumesc!
Raporteaza abuz de limbaj
kudika416963 Avatarul lui kudika416963

3 mesaje

Cursurile de la Ariel sunt foarte bune, deoarece trainerii sunt profesori de la Facultatea de Limbi Straine.Sunt profesori foarte bine pregatiti.
kudika_942204 Avatarul lui kudika_942204

2 mesaje

BUNA-eu tocmai am gasit un curs de engleza -f. corect-prima lectie este gratuita pt. evaluare -si in functie de ce va doriti alegeti va las tel. pt a suna -0725.179292--cursuri pt. toate nivelurile,grupe mici s-au individual-preturi f. accesibile-succes
kind_er Avatarul lui kind_er

731 mesaje
Oras: bucuresti

La ce nivel esti ?
kind_er
kudika_942204 Avatarul lui kudika_942204

2 mesaje

Salut-eu sint incepator -dar se merita ,profesorul e calm ,exsplica bine si ce sa va mai spun ? eu sint multumita cursurile sint in zona centrala -metrou ,etc..Universitate
yumy Avatarul lui yumy

26620 mesaje

si ce daca e zona centrala
"Orice lucru pe care l faci n via va fi nesemnificativ, dar este foarte important s l faci. Deoarece nimeni nu l va mai face", Mahatma Gandhi.
Fosta membra Kudika.ro
E mai usor de ajuns cu transportul in comun, probabil la asta se refera.
Lasati-va prostiti in continuare de acelasi jeg uman, pe numele lui: gospodarul_neintelijentul/quid_pro_quo/gongoi/athos/roxy/ovidiu etc, pe diferite topicuri, deschise la misto. Aratati cat sunteti de tampiti si creduli, acceptandu-i toate rahaturile pe care vi le toarna pe gat, dupa cum acceptati si minciunile turnate de kurva aia agramata de titanika. Primiti ceea ce meritati.
luchianramona Avatarul lui luchianramona

4261 mesaje

Io zic mai bine "oleaca" de romana mai intai si apoi altele...
kudika_969834 Avatarul lui kudika_969834

1 mesaj