Setari Cookie-uri

fisa medicala permis auto

Salut,

Ma numesc Ruxandra, sunt studenta in anul 1, d-abia m-am mutat in Bucuresti, si imi cer scuze ca indraznesc sa va deranjez cu o problema care poate parea neimportanta. Pentru mine chiar este foarte importanta si as aprecia mult orice fel de ajutor. Nu prea indraznesc sa discut cu colegele de la facultate, ca imi e frica ca ma vor lua la misto. Pe forum pot vorbi liber ca nu ma cunoaste nimeni...

Problema este ca trebuie sa imi fac fisa medicala pentru scoala de soferi, si am citit pe internet tot felul de povesti care m-au speriat foarte tare. Cineva povestea ca la chirurghie i-a cerut sa se dezbrace in pielea goala complet. In plus, eu sunt virgina (da, am 19 ani, asta e, inca n-am gasit pe cineva potrivit cu mine...) si am citit tot pe internet ca daca esti virgina, ginecologul te poate consulta doar prin tuseu rectal. Ceea ce ma face sa consider serios daca merita sa mai iau permis...eu nici pe mama nu am mai lasat-o sa-mi puna supozitoare de cand aveam 6 ani.

Stiu ca veti incerca sa ma incurajati si sa-mi spuneti ca nu e asa de rau, ca sunt doctori si au mai vazut fete in pielea goala, si va multumesc pentru incurajari.

Ce m-ar ajuta cu adevarat ar fi sa stiu din surse sigure cum se desfasoara examinarea medicala la diverse clinici, ca sa stiu ce sa aleg. Imi puteti scrie mesaj privat daca va e jena sa postati public.

Rux
kudika_1008673
Postat pe 25 Aprilie 2016 07:28
controlul la ginecolog nu include metoda si prostiile pe care le citesti tu pe net !

Dupa modul cum gandesti , nu stiu cum vei trece de testul psihologic .
kudika_988778
Postat pe 25 Aprilie 2016 12:22
De la: kudika_1008673, la data 2016-04-25 07:28:26Salut,