Setari Cookie-uri

16 octombrie, Ziua Sefului. 15 modalitati prin care sa te intelegi mai bine cu seful tau

Astazi sarbatorim Ziua Sefului.

Ziua Sefului este sarbatorita pe data de 16 octombrie in Statele Unite, Canada, Lituania si Romania (stiati asta?), anunta Wikipedia.

Ziua Sefului reprezinta o modalitate prin care angajatii multumesc sefilor pentru faptul ca sunt politicosi si cinstiti de-a lungul anului. Aceasta sarbatoarea a fost realizata cu scopul de a consolida legatura dintre angajator si angajat.

Desi aceasta "festivitate" este inca destul de controversata, creste in popularitate de la an la an. In anul 1958, Patricia Bays Haroski a inregistrat Ziua Sefului la Camera de Comert din Statele Unite. Femeia lucra ca secretara la State Farm Insurance Company, in Deerfield, Illinois; aceasta a ales data de 16 octombrie, ziua de nastere a tatalui sau, in care sa isi sarbatoreasca seful.

In acea perioada, Patricia lucra pentru tatal ei si a vrut sa ii faca o surpriza. De asemenea, un alt motiv pentru care a gandit sa transforme aceasta zi intr-o zi speciala a fost pentru a crea o legatura intre angajati si tatal sau; a fost o strategie foarte buna pentru imbunatatirea relatiilor din cadrul companiei. Haroski era de parere ca tinerii angajati nu reuseau sa inteleaga munca dificila si dedicarea managerilor si sefilor in proiectele pe care le desfasurau.

Citește și:

Patru ani mai tarziu, in 1962, guvernatorul Otto Kerner, din Illinois, a proclamat oficial ziua de 16 octombrie ca Ziua Sefului.

Iata cateva metode simple care te va ajuta sa iti imbunatatesti relatia cu sefii tai:

1. Cere feedback-uri; intotdeauna trebuie sa stii care este parerea lui despre munca pe care o depui;

2. Ofera-te sa ajuti oricand;

3. Ai rabdare;

4. Da dovada de profesionalism in toate proiectele pe care le primesti;

5. Cere ajutorul si sfatul atunci cand nu te descurci;

6. Recunoaste-ti greselile atunci cand este cazul;

7. Respecta politica firmei/companiei;

8. Gaseste intotdeauna metode prin care poti ajuta compania sa evolueze;

9. Nu deranja decat atunci cand este cazul;

10. Stai departe de barfa si scandal;

11. Adapteaza-te preferintelor lor;

12. Ai mare atentie la aspectul fizic (este mult mai important decat crezi);

Citește și:

13. Zambeste mai des;

14. Intelege-te bine (chiar foarte bine) cu colegii si partenerii de munca;

15. Fii perseverent in munca;

foto interior si prima pagina: petrecere birou, Shutterstock

Vizionare placuta


Kudika
16 Octombrie 2014
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.