Comunicat de presă
Mondelēz International anunță extinderea programului Harmony, inițiativa companiei ce are în vedere aprovizionarea cu grâu din surse sustenabile, pentru a acoperi 100% brandurile de biscuiți din țările Uniunii Europene, până în 2022, de la 60%, la sfârșitul anului trecut.
“Consumatorii europeni încep să asocieze din ce în ce mai mult produsele de calitate cu producția sustenabilă. Sunt conștienți de impactul asupra mediului al produselor pe care le aleg și au așteptări mari de la producători, să își asume partea lor de responsabilitate”, a declarat Hubert Weber, Vicepreședinte Executiv și Președinte Mondelez Europe. “Suntem cel mai mare producător de biscuiți din Europa și putem contribui la găsirea de soluții pentru provocări cum sunt schimbările climatice sau resursele limitate, promovând practicile sustenabile în rândul fermierilor și îmbunătățirea biodiversității în lanțul de aprovizionare. Astfel, contribuim la crearea unui lanț valoric mai corect, mai transparent și integrat, prin care oferim consumatorilor produse care generează un impact pozitiv în comunitățile de fermieri și în societate”.
Zece ani de parteneriat pentru dezvoltare durabilă
Lansat acum 10 ani în Franța, programul Harmony promovează biodiversitatea și practicile de mediu responsabile pentru producția de grâu din Europa. Programul a fost creat pentru întregul lanț de aprovizionare, din care fac parte fermieri, cooperative, morari și beneficiază de susținerea fermierilor parteneri care adoptă practici sustenabile în cultivarea și procesarea grâului. Fermierii din program aleg să folosească apa judicious, protejează solul, biodiversitatea și reduc emisiile de carbon, crescându-și, în același timp, veniturile.
Programul Harmony a fost dezvoltat cu ajutorul ONG-urilor, specialiștilor în agronomie, specialiști de mediu și organizații de cercetare. Practicile Harmony sunt auditate anual pentru a asigura conformitatea. Având la bază practici sustenabile, programul urmărește:
-
Kudika
Accesorii de laptop: esențiale pentru o experiență completă
-
Kudika
Patru lucruri pe care să le știți atunci când alegeți anvelopele
-
Kudika
MIRACOLELE DOCTORULUI LEON DĂNĂILĂ. CELE 7 SECRETE ALE LONGEVITĂȚII...
-
Kudika
Violeta Bănică, adevărul despre iubitul mamei sale. Cum se înțelege...
-
Kudika
Familia Regală Britanică traversează o perioadă dificilă....
-
Kudika
Smiley rupe tăcerea și explică de unde a pornit ideea piesei S-a...
-
Kudika
Ilinca Vandici, viața după divorț! Ce decizie a luat vedeta în...
-
Kudika
Dansatoarea lui Dorian Popa,mărturisiri despre relația cu artistul....
-
Maria Crisan
INNA prezintă Queen Of My Castle în colaborare cu Kris Kross Amsterdam
Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) își dorește să devină cea mai bună companie de snacking (gustări) din lume, veniturile nete din 2017 fiind de aproximativ 26 miliarde de dolari. Creând momente de bucurie în aproximativ 160 de țări, Mondelēz International este lider global pe piețele de biscuiți, ciocolată, gumă, bomboane și băuturi pudră, cu branduri puternice de biscuiți, ca Oreo și belVita; ciocolată - Cadbury Dairy Milk și Milka; gumă – Trident. Mondelēz International este membru în Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 și Dow Jones Sustainability Index.
Vizitați www.mondelezinternational.com sau urmăriți contul de Twitter la www.twitter.com/MDLZ.
Spune-ti parerea!