Comunicat de presă
Noul design propus pentru ambalajul ABSOLUT urmărește liniile unei ținute de sărbătoare românească și aduce împreună elementele de identitate locală cu încărcătură culturală. Conceptul ABSOLUT România a luat naștere în pragul unui eveniment care trimite cu gândul la schimbare, 100 de ani de România, și își desfășoară povestea în patru direcții creative: spațiul culturii și al societății care prinde contur prin clădirile emblematice, spațiul decorativ al motivelor tradiționale, spațiul umanizat al petrecerilor și spațiul narativ al esenței artistice românești ca fir roșu ce leagă tradiționalul de modern. Design-ul ambalajului surprinde emoția prezentului care după un secol de România, își asumă trecutul și privește spre viitor.
În iulie 2018, ABSOLUT a lansat în România www.100Absolutartists.ro, prima platformă care susține și promovează noul val de artiști din cinematografie, literatură, arte vizuale, design vestimentar și muzică, aducând în fața publicului 100 de artiști cu potențialul de a deveni nume de referință în domeniile artistice în care activează.
În continuarea demersului de susținere a artiștilor locali, ABSOLUT redirecționează 5% din vânzările sticlei în ediție limitată ABSOLUT ROMÂNIA către 5 burse pentru 5 artiști de pe platforma www.100Absolutartists.ro. Procesul de selecție a celor cinci artiști va fi realizat de către curatorii platformei: istoricul de artă și curatorul Magda Radu pentru arte vizuale, jurnalistul și scriitorul Alex Tocilescu pentru literatură, criticul de film Iulia Blaga pentru film, redactorul-șef al revistei ELLE România Roxana Voloșeniuc pentru design vestimentar și Dan Amariei, solistul trupei de rock alternativ Omul cu Șobolani, pentru muzică.
Sticla ABSOLUT România în ediție limitată, inspirată de împlinirea a 100 de ani de România, poate fi găsită în rețelele de hypermarkets și supermarkets din țară sau online pe https://www.worldofdrinks.ro/absolut-romania.html, în limita stocului disponibil.
Spune-ti parerea!